710 visninger
|
Oprettet:
Hunde kan lugte lungekræft {{forumTopicSubject}}
Dette her er jo sådanset ikke en nyhed, men noget vi har vidst længe, men hunde og deres næser er altså fantastiske.
Måske det ender ud med, at man på et eller andet tidspunkt bliver snuset igennem af en hund frem for at blive scannet...
https://www.msn.com/da-dk/sundhed/sundhed/nyt-studie-beviser-hunde-kan-lugte-kræft/ar-BBVKUgx?ocid=spartandhp
apr 2007
Følger: 13 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 1.451
feb 2018
Følger: 4 Følgere: 5 Emner: 15 Svar: 1.531
Anton "viste" min mand, at noget var galt med hans ene øre, og ganske rigtigt havde han en ret alvorlig type hudkræft på lige præcis det sted på øret, som Anton havde "udpeget".
Men hverken Hannibal eller Anton ændrede dog opførsel, der kunne vise at min mor havde lungekræft, det havde da ellers været rart nok.
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.488
Han har fået en sær opførsel de sidste par uger.
Han er helt ekset med at stå og snuse til munden og næsen på vedkommende.
Han "kysser" ikke, står bare og snuser til udåndingsluften.
Om det skyldes at det er kræft, hvilket jeg ikke håber, eller om det er tilfældig kan jeg ikke sige på nuværende tidspunkt, men håber selvfølgelig at det ikke er derfor han har så travlt med mund og næse.
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 75 Hunde: 3 Annoncer: 3 Emner: 262 Svar: 7.994
Det er ret imponerende at hunde kan dufte/mørke sådan noget.
Både min mand og jeg skal til undersøgelser for knuder/forandringer her indenfor de næste uger, kunne sgu vare smart hvis hundene bare lige kunne snuse
Hunde kan lugte lungekræft