{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
732 visninger | Oprettet:

Søger gratis sovested I KBH fra d. 12 - 26. April {{forumTopicSubject}}

Hej Hundegalleri.

Jeg står og skal på et kursus i KBH, men har ikke råd til at betale 2 huslejer, så søger et sted/steder hvor jeg kan sove under kurset. Ronja min hund er ikke med, hun kommer på ferie hos hendes opdrætter og skal hygge sig med sin hundemor og mormor smiley

Så vil høre om der er nogle her inde der har lyst til at stille en sofa eller et stykke gulv til rådighed?

Kan sige at jeg er Renlig og vil være på kursus fra 09:30 til kl 17 de fleste dage.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klipning af kædelås 500 kr.
  • Fiks af strøm på badeværelset 600 kr.
  • Ophængning af spejl + afmontering af hylder 1.299 kr.
  • Rengøring af køkken 500 kr.
  • Udskiftning af ventilator i badeværelse. Nuværende defekt. Virker ikke mere. 1.400 kr.
  • Opsætning af gardinskinne 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Søger gratis sovested I KBH fra d. 12 - 26. April
  • #1   27. mar 2019 Du kan undersøge mulighederne for skattefradrag ifm overnatning/dobbelt husførelse/kost og logi.

Du kan også udleje din egen bolig og deraf tjene til den anden husleje.

• #2   27. mar 2019 Takker for forslaget Malene, men det er nok ikke muligt på så kort varsel, har lagt min lejlighed op i en salgsgruppe på face. Men tvivler meget på at der er nogle der lige har brug for at være i bette Bjerringbro i en måned smiley

Så igen hvis der er nogle der har mulighed for at give mig tag over hovedet nogle dage, så ville det være ufatteligt dejligt smiley

• #3   27. mar 2019 Hvis dit arbejde sender dig på kursus, så skal de også give dig diverse diæter. Er det en arbejdsmarkedsuddannelse, så er jeg rimelig sikker på, at der udbetales godtgørelse til kost og logi. Tjek lige det!

• #4   27. mar 2019 Det er ingen af delene. Det er en Workshop der er lavet af et privat animations firma, der selv har udvalgt 6 personer der kan få det her gratis kursus i håb om at kunne uddanne nogle der kan lave Cleanup, som muligvis kan give dem arbejde hos firmaet i fremtiden. Men vil snakke med min sagsbehandler om der er nogle økonomiske muligheder inden for kommunen.

• #5   27. mar 2019 Eksisterer Couch surfing stadig? Det var kæmpe stort da jeg var 'ung' smiley Prøv evt at søge på FB eller google.

Kommentér på:
Søger gratis sovested I KBH fra d. 12 - 26. April

Annonce