{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
621 visninger | Oprettet:

politikerlede nok en gang {{forumTopicSubject}}

det har vi sgu trængt til i mange år, man kunne starte med at de ikke længe selv kunne bestemme løn, pensions og arbejdsvilkår, et form for Administrativ ledelse men rep fra folket der skulle være "arbejdsgiver "

https://ekstrabladet.dk/nyheder/lederen/vi-har-brug-for-et-paradigmeskifte-mere/7557509

Seriøst, hvorfor skal man ikke have almindelig barselsregler som politikker, 26 uger med løn og derefter dagpenge, hvorfor skal partneren have barsel på samme tid (det anede jeg faktisk ikke var muligt) :
https://ekstrabladet.dk/nyheder/politik/danskpolitik/josefines-dag-som-folketingsmedlem-man-skulle-have-vaeret-politiker/7555900

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  politikerlede nok en gang
  • #2   17. mar 2019 jeg er faktisk MEGET overrasket over at deres partenere har barsel samtidig (udover de 14 dage alle har ret til)... det er i den grad grotesk ... hvorfor skal de have 55 uger og med fuld løn hele perioden ... eller jo det er da fint, dejligt lad os få sat nogle børn i verden men sig så andre de samme gode vilkår

• #4   17. mar 2019 Jeg vidste hverken, at de havde så markant anderledes rettigheder under barsel eller at de kunne rejse gratis og komme gratis i zoologisk have. Men det er da ikke i orden smiley

Altså, det er da ikke fordi, jeg ikke kan unde dem den luksus - jeg kunne bare godt unde alle mennesker, at de havde samme betingelser. Og jeg forstår ikke, at der skal være så stor forskel.

• #6   17. mar 2019 sådan er det ... dem der har skal mere gives .... og de vil ikke dele med menig mand ...

• #7   17. mar 2019 Jeg brækker mig. Jeg er så træt af politikere og deres luksusvilkår i nærmest alle omstændigheder, mens det bliver værre for "pøblen"

Og nu vil de endda fjerne mere barsel fra kvinder -.-' og de siger nej til minimum normeringer, men det nemt hvis man ikke selv har små børn eller bare har råd til privat institutioner uden omtanke.

Kommentér på:
politikerlede nok en gang

Annonce