{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
608 visninger | Oprettet:

Gravhunde billeder..? {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!

Jeg ville høre om jeg måske kunne låne nogle gravhunde billeder..? Det er lige meget om de er langhårede, korthårede eller ruhårede ;D Bare gravhunde ;D De skal bruges til en hjemmeside der hedder Minstald.dk hvor man kan "oprette" et dyr, bla. hunde og så kan man lægge eet billede ind på dyret. Jeg skal ikke bruge selve hunden IRL, eller noget, kun et billede af den.

Der vil komme til at stå © By Catago (Min stald inde på minstald.dk hedder Catago) og til dem der ikke ved hvad © er. © er et tegn man laver/skriver på billede/tekster osv. osv., vis man ikke vil have andre kopiere tingen. Der vil stå © By alle billeder jeg låner.
Vis personer fra minstald.dk tager billedet, vil de blive slettet fra siden.

Jeg misbruger ikke de billeder jeg låner, og det er kun mig der bruger dem. Vis du har krav for at jeg må låne dem, så skriv dem. Følger dem gerne!

- Julie.

PS: Grunden til at jeg ikke bruger min egen lille Fufu er at det ville være kedeligt med den samme hund på alle billederne.. - Ikke? Så derfor ville jeg hører om der var andre gravhunde ejere herinde der havde en lille gravhund jeg måtte låne et par billeder af ;D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gravhunde billeder..?
Kommentér på:
Gravhunde billeder..?

Annonce