Tilbud operation Tilbud operation
Hej,
Jeg har i forbindelse med at min hund skal opereres indhentet tilbud fra 3 forskellige dyrlæger.
Det hun skal opereres for, er at hun skal have fjernet vildtkløer på begge bagben samt en enkelt tand..
Alle tilbud er med alt inklusiv!
Tilbud 1:
2000,-
Tilbud 2:
Ca. 4000 ,-
Tilbud 3:
5516,31 ,-
Hvad ville i have med i overvejelserne når i skulle vælge hvilket tilbud i skulle sige ja til?
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 2.735
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 134 Hunde: 9 Annoncer: 1 Emner: 158 Svar: 12.760
Du ved godt, at det er ulovligt at fjerne vildtklør, med undtagelse af ved en akut skade, ikke? Det ses ikke tit at en hund kommer til skade med begge klør samtidig...
sep 2018
Følger: 8 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 12
Malene - og huskierne
Ja det ved vi udmærket godt, men vi har fået lov af dyrlægen da hun har set billeder af de skader vores hund har fået netop pga hendes vildtkløer.
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 52 Hunde: 4 Emner: 78 Svar: 2.735
så tænker det er hvem du har det bedst ved.
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Emner: 186 Svar: 10.727
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.728
Det gør jeg aldrig igen. Var mega utilfreds med forløbet, og endte med at betale næsten samme pris som min almindelige dyrlæge ville have opkrævet, fordi den anden dyrlæge var et useriøst fjols
Valgte at undersøge priser hos flere forskellige dyrlæger, da jeg havde hørt, at der var stor forskel på prisen. Det var en kastration af hanhund, og derfor ikke akut.
Fremover går jeg udelukkende efter at bruge en dyrlæge, som jeg er tryg ved.
apr 2018
Følger: 20 Følgere: 667 Emner: 124 Svar: 7.278
Han så skam fin ud. men ingen vidste var at han var virkelig syg. hans levertal var nemlig 8000 pga en forgiftning så da han skulle have renset tænder sagde leveren stop.
ikke alle hunde pylrer ved sygdom
så altid blodprøve først
okt 2006
Følger: 59 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.949
Jeg ville altid sætte tryghed ved dyrlægen over pris. Men er du glad og tryg ved dyrlæge 1, så ville jeg da takke ja tak til deres tilbud.
aug 2016
Følger: 1 Følgere: 15 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 283
Jeg er selv ret kræsen, i og med jeg næsten selv er færdiguddannet dyrlæge, har jeg været med til både de billige og dyre versioner af de samme operationer - og jeg ved godt, hvad jeg foretrækker for min hund
Jeg vil helst have der en VSP sammen med dyrlægen, at alt bliver monitoreret og at de bruger en fornuftig sammensætning af medicin, der samarbejder, smertedækker nok og at hunden ligger på gas. Derudover vil jeg helst at der er en tilstede under opvågningen. Personligt betaler jeg glædeligt, hvad end det koster ekstra, for jeg ved det koster
aug 2013
Følger: 11 Følgere: 74 Hunde: 3 Emner: 262 Svar: 7.962
Jeg tør slet ikke tænke på hvad der var sket, hvis vi havde valgt et sted hvor der bare var en dyrlæge der fiksede det alene. Der var netop en VSP til at holde øje, og da Mailo så fik hjertestop kom der en ekstra dyrlæge løbende og hjalp, så de var faktisk 3 personer resten af tiden, dyrlægen og VSP til at holde øje med narkosen og diverse tal, og så den dyrlæge der skulle operere, som kunne koncentrere sig om at blive færdig så hurtig som muligt.
sep 2018
Følger: 8 Hunde: 1 Emner: 4 Svar: 12
Tilbud operation