{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
352 visninger | Oprettet:

Billeder på HG {{forumTopicSubject}}

Ja nu vil jeg altså lige....

Billeder på HG.. Det er er et galleri, et sted hvor man viser billeder frem; i dette tilfælde af sin kære hund(e) =)

Jeg bliver sådan lidt... *nå???* når jeg kommer forbi et helt ALBUM, sgu ikke bare en profil, men et ALBUM !!! med udelukkende skæve, slørede mobilbilleder..
- Overskriften hedder måske "skovtur", og det er sanelig også nærmeste ledetråd til hvad der rent faktisk ER på de billeder...

Jeg er måske lidt langt ude når jeg ligefrem forventer en vis standart på et galleri, men...

Jeg har fuld forståelse for at ikke alle herinde ejer et knaldgodt cam, og har evnerne til at redigere picsne derefter.. Men er det mon kun mig der synes det er sært at flere profiler og massevis af albums er fyldt op med slørede, skæve og mørke billeder??

Det er ingen kritik til nogen bestemte personer, men et spørgsmål til brugerne om jeg er den eneste der synes der er langt imellem de profiler der er et GALLERI værdit??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Billeder på HG
  • #1   17. apr 2007 ... og dette har intet med min HAer stilling at gøre, det er bare et spørgsmål =)

• #2   17. apr 2007 så rigtigt smiley
    da jeg kom her ind troede jeg først at mine billeder ville lige LANGT under middel, men de er jo klart i den gode ende tilforhold til nogle

• #3   17. apr 2007 Nina>> Nej, jeg forstår heller ikke lige helt hvorfor man vælger at melde sig ind i et galleri, hvis man ingen interesse har i foto og billeder, og det bedste man har at byde på er grumsede mobilbilleder der ikke bliver bedre af at blive blæst op i størrelsen i profilerne og slet ikke i et album.

Netop fordi vi er på et galleri, vælger jeg stædigt at bedømme billederne og ikke hunden, men synes nogle gange jeg "kæmper en håbløs kamp", da alle andre mener man bør bedømme hunden, og kan man ikke lide hunden, skal man bare lade være med at stemme :=/

• #4   17. apr 2007 Det vil jeg egentlig gerne give dig ret i.. jeg kigger ikke selv særlig meget på billeder herinde og går heller ikke så meget op i de billeder jeg har på profilen og i mit album.. griner... men det er da også kun fordi jeg har folk til den slags....

• #5   17. apr 2007 Jeg er fuldt ud enig, der burde være en eller anden form for standard? altså en physisk (eller hvordan det nu staves) men det der ikke fordi det ikke kan lade sig gøre ikke at tage et ordentligt billede, man skal bare gå udenfor også tage en masse billeder. Kigge dem igennem på computeren og vælge de måske 10-20 bedste af dem.
    Det er bare lige at forsøge i en halv time også for man ellers et kanon resultat !

mvh jacob

• #6   17. apr 2007 Jeg tager det ikke så tungt med slørede og dårlige billeder... Nogle har bare ikke andre muligheder...

Det jeg kan blive virkelig stødt over er dem hvor det er tydeligt det ikke er hunden der fokuseres på men personen... Her tænker jeg på "barmfagre" billeder osv. Det er min PRIVATE holdning og har intet med HA at gøre... Er nok bare lidt småsippet ;O)

• #7   17. apr 2007 Nina O - Ja du har da skarpe billeder og med hunden i fokus ; )
    En stooooor fordel når man kigger på hunde =D

Nicole - Jeg kan ikke huske dine billeder fra dengang, men nu har du da dejlige billeder af den skønne Sitto =)

Men Nicole - hånden på hjertet... Hvor meget bliver en hund vist frem hvis man ikke kan se den ordentligt??

Stella - Ja jeg VILLE gerne bedømme billederne, men det er ikke velset på HG =(
    Jeg har som HAer fjender nok, skal nødig have flere ved at bedømme "forkert"

Mandau - Det er heeeeeeelt fint hvis man bare vil bruge forum og ikke interesserer sig for billederne..
    - Men hvorfor så oprette en hund??
    .. siger bestemt ikke at du skal slette din hund, forstå mig ret =)

• #8   17. apr 2007 Sandie>> Hvem skal afgøre hvad stedet "allermest" er?

Hvis man ikke er interesseret i billeder hvorfor så gå på et galleri? Gør man det alligevel og udstiller man sine "værker" så må man da også være indstillet og vel også interesseret i at andre siger deres mening om det?

Jeg forstår stadig ikke hvorfor emner om billeder er henvist til off topic på et galleri, det er mig ubegribeligt.

• #9   17. apr 2007 Nicole - nåede ikk at se det, mobbede lige kisser i en anden tråd *GG*

Sandie - Ja det kan du have ret i.. Jeg bliver bare stadig skuffet over mange profiler, og især albums...

thomas - god pointe *GG*

• #10   17. apr 2007 Moster - fordi galleriet og forum er 2 forskellige ting =)

• #11   17. apr 2007 forstår ikke man byder hunde velkommen med 1 billede... sommtider med 2.. er der ikke noget med min 3 gerne 5 billeder??

• #12   17. apr 2007 Er det egenligt ikke mere et forum fremfor et galleri herinde ?

Jeg elsker at se billeder, men tror det er forummet der trækker mest.

• #13   17. apr 2007 Sandie>> Man kan da godt være interesseret i billeder uden man selv er en haj til at tage dem.

Det er jo heller ikke noget krav man lige aflevere 7 malerier af egen produktion inden man går ind på Statens Museum for Kunst.

• #14   17. apr 2007 Jeg hopper videre igen =)

Ville bare lige af med lidt frustrationer efter at have kigget fotoalbums *smil*

• #15   17. apr 2007 ja jeg opdatere ikke min profil særlig tit, bruger bare fotoalbums istedet *GG*

Kommentér på:
Billeder på HG

Annonce