{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vejret
  • #1   11. feb 2019 Ja, vores landmænd sidder sikkert også en venter på en lang og knastør sommer, så vi for alvor kan skille fårene fra bukkene smiley

Det er da skønt med en solskinsdag, men vinteren må gerne lige vare en måned mere, og gerne med lidt mere frost.

• #3   11. feb 2019 @ A BOM ... læste forleden at sidste sommers økonomiske skrækscenarie ikke var blevet så slemt som frygtet ...

men hvis nu bare de ved det, så kan det være det er arten af afgrøder der skal laves om til noget mere a la det de dyrker i de varme lande ... smiley

• #4   11. feb 2019 Arh, jeg tror nu at det kommer an på hvem du spørger. Nej, få er gået på røven, men man behøver vel ikke være helt derude, før det er skidt?

Jeg tror måske at de sydlandske afgrøder dels har svært ved at håndtere vores vintre, dels vil det tage temmelig mange ressourcer at omlægge produktionen. Og hvad skal landbrugsdyrene leve af så? Appelsiner? smiley

• #5   11. feb 2019 Her hvor jeg bor - virkelig langt ude på landet - er der ingen, der ønsker at gentage sidste sommer. Ej heller forrige sommer, hvor alt druknede...
    Det har været ret så omkostningsfuldt.

Jeg tror vist en balance vil være at ønske smiley

• #6   11. feb 2019 A Bom .. nej de kan få gærede druer og gå rundt med en lille skid på ??... landmændene kan omlægge til ferie resorts a la bondegårdsferier i Østrig men lækker mad, hyggedyr og overnatning smiley

• #7   11. feb 2019 årh jeg ville betale meget for en sommer som den sidste år. den var fantastisk omend det stillede lidt større krav til at Ziva kun kunne gå tur tidligt og sent.

men det er selvfølgelig nemmere at ønske når ens job ikke er påvirket af vejret.

• Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.273
    #9   11. feb 2019 Det skulle nødig gå ud over landbruget. Dem der sådan værner om naturen.

Håber også på masser sol til sommer.

• #10   11. feb 2019 Sidste år døde mængder af insekter af tørst...

• #12   11. feb 2019 Det har været et fantastisk vejr her i Østjylland i dag. smiley
    Og det er da fordi at jeg har ferie smiley
    8 kilometer i skoven og langs stranden med familien og vovserne smiley Skønt

• #13   11. feb 2019 også i Næstved med en smuk solnedgang

• #14   11. feb 2019 det har været solskin i Aarhus i dag, men en kold vind ... kunne man finde et sted med læ så kunne man godt mærke lidt magt fra solen ...

@Ch ... ja det er træls, men mindes også et indslag i et tv program hvor en, nok biolog fortalte at andre ikke sædvanlige "ting/dyr/mikroorganismer " profiterede og og voksede frem i den usædvanlige sommervarme ...
    Nu er jeg da heldigvis ikke herre over vejret, men jeg vil nu stadig nyde når der kommer sol og varme, kan mærke det både fysisk (færre smerter) og psykisk ...

• #16   11. feb 2019 I min del af Valby var der smukt i dag.. Men de andre dage har det også været ret gråt her haha

Kommentér på:
Vejret

Annonce