852 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Fantastisk service på zooplus Fantastisk service på zooplus

Jeg synes dælme zooplus har har en super service.

Vi har lige modtaget en pakke med ting til Ciah. Jeg har så ved en fejl fået bestilt en forkert flexline, så jeg skrev til dem at jeg gerne ville returnere den og fik dette svar:

"Mange tak for din henvendelse.

I dette tilfælde er det dog ikke nødvendigt at sende varen retur. Du er velkommen til at forære den væk til et dyreværn eller lignende i nærheden af dig.
..."

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• drilling 12 holes near ceiling 1.100 kr.
  • Sætte tre rullegardiner op 550 kr.
  • VVS skift af armatur på lille kbh badeværelsw 735 kr.
  • Beskæring af træ 2.699 kr.
  • Hjælp til at skrue gynger fast i træstativ skruer skal medbringes 300 kr.
  • Flytte min seng og samle et skab sammen. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fantastisk service på zooplus
  • #2   7. feb 2019 Det er flot service smiley

• #3   7. feb 2019 Jeg har også altid været glad for deres service.

godt nok ikke lige oplevet dette - men har heller aldrig haft noget der skulle retuneres.

men jeg har både fået penge tilbage for beskadiget dåsemad.
    og jeg fik en helt ny Oster klippermaskine - da min anden døde og der kun var 1 mdrs garanti tilbage.

• #4   7. feb 2019 det burde selvfølgelig nok være selvfølge at de skal gøre det - men de gør det uden noget besvær
    klipperen dengang skulle de bare se et billede af.
    dåsemaden gav de mig bare pengene retur uden noget bevis faktisk.

• #5   7. feb 2019 Jeg fik denne stump i stedet for en line jeg havde bestilt i pakken. Et opkald til kundeservice og den rigtige snor kom 1 uge efter. De ville slet ikke have billeddokumentation eller lign smiley
    Handler gerne ved Zooplus igen smiley

profilbillede
  • #6   8. feb 2019 Det er også min erfaring. Jeg modtog på et tidpunkt en kasse med bla. en del forskellige vådfoder. Og den ene six-pack var af en eller anden grund helt bulet og klemt. Det var også bare en mail, og så modtog jeg en ny få dage efter smiley

• #8   8. feb 2019 Jeg har heller aldrig haft problemer med dem smiley

• #9   8. feb 2019 Jeg prøvede også engang at bestille 4 hjul til hamstre, hvor jeg fandt ud af at jeg havde målt forkert, så de ikke passede alligevel. Jeg ville returnere dem, men fik også at vide jeg bare kunne donerer dem til dyreværnet eller lign. smiley Og det blev de så smiley
    Engang sendte de også 1 dåse foder istedet for de 6 jeg havde bestilt. Så fik jeg kun 4 dage efter en ny pakke med 6. Det er så god service smiley

• #10   8. feb 2019 Ret utroligt at det virker til de har konsekvent god service smiley

• #11   8. feb 2019 Havde en super dårlig oplevelse med Zooplus for nogle år tilbage med elendig kundeservice, men de har virkelig oppet sig, og givet så god kundeservice de seneste år, at jeg gik ind og ændrede min trustpilot anmeldelse af dem, samt at det er blevet mit favoritsted at handle til dyrene smiley

Kommentér på:
Fantastisk service på zooplus

Annonce