{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
857 visninger | Oprettet:

Til alle HG brugere! {{forumTopicSubject}}

Heej Alle ..

Jeg forstår ikke hvorfor HG skal være sådan..
Synes virkelig det er en skam at det er blevet sådan et sted hvor folk køre på hinanden..
Det er meningen at det skal være et dejligt sted hvor alle er velkommen, og hvor vi hjælper hinanden, giver råd, og bare hygger omkring alle vores dejlige hunde!
- Men sådan er det ikke længere, ikke særlig ofte i hvert fald og det er en skam.
Det er efterhånden blevet et sted hvor du kun kan være hvis du kan tåle at få smidt en masse i hovedet hele tiden.. mange bliver svinet til herinde blot pga. et spørgsmål - kan det virkelig være rigtigt ? - NEJ!
Det kender vi vist alle sammen svaret på..

Bør vi ikke alle sammen prøve at tage os mere tid til at svare ordentligt - tænke over hvordan vi formulere os (Kan vi såre noget ved at skrive sådan) - Selvf. har vi ikke alle samme meninger og holdninger og sådan bør det da også være.. og sådan skal det også være , men der er en forskel på hvordan vi formulere/forklare/fortæller herinde, hvordan vi udtrykker os og vores sprogbrug.

Forhådentlig kan vi selv rette op på fejlen og få dette sted til at være et dejligt sted hvor alle tænker "Her er dejligt at være!"..

Synes vi alle bør tænke mere over tingene så vi kan gøre dette til et hyggeligt sted at være for alle!

Håber i er enige og håber i vil hjælp..

Med Venlig Hilsen

Annette ..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Til alle HG brugere!
  • #1   16. apr 2007 Klapsalve til dig, kan kun give dig ret!!

• #2   16. apr 2007 Beanmor - ja det har da også givet en forbedring - men stadig ikke nok synes jeg ikke ..
    Synes stadig det går langt over grænsen nogen gange..

Teddymor - er glad for du er enig smiley

• #3   16. apr 2007 reese - ved godt det var sikkert var nemmere dengang, men jeg snakker om at vi skal prøve at få det til at fungere herinde!

Ja der er da sikkert nogen herinde der ikke vil indrømme det - dem er jeg så bare ikke en af..

Jeg ved godt at jeg til tider selv kan blive hidsig herinde, og mit sprogbrug ikke altid er heeelt i top!
    - Men jeg indrømmer det, men vil gerne lave det om i håb om andre gør det samme så det kan forbedres herinde!

HA´erne gør sit arbejde, men det er ikke altid lige nemt får dem at skulle klare det hele herinde, derfor synes jeg vi selv bør hjælpe dem med det vi kan !

• #4   16. apr 2007 Chantell - Tak smiley Er glad for du også forstår hvad jeg mener smiley

• #5   16. apr 2007 Beanmor - neej, der vil nok altid være nogen jo.
    men man kan da stadig prøve at tænke sig om inden man skriver,..

• #6   16. apr 2007 Beanmor - det er generelt herinde jeg mener smiley

• #7   16. apr 2007 Casio - nogen folk er mere nærtagende end andre, -. men derfor skal de kunne være herinde alligevel!

Jamen hvis ikke du har set noget til det jeg hentyder til, har du da været enormt heldig synes jeg...

Når man stiller et spørgsmål herinde, for at få råd og vejledning, er det ikke meningen at man skal svines til.
    Der er forskel på kritik og tilsvining, og det er ofte tilsvining man får i stedet for råd og kritik..

Charlotte - Ja man kan bare gå udenom, men det er jo altså ikke altid lige nemt når man selv kommer ud for det via et spørgsmål om lidt råd og vejledning, det er mest i sådanne tilfælde at jeg bliver harm..

• #8   16. apr 2007 Hørt !
    ...Jeg har da aldrig betalt noget her på HG, hvem gør det ???
    men synes bestemt også tonen er blevet bedre efter alle "isterningerne" i påsken..

• #9   16. apr 2007 Marianne - hmm, man skal vist betale for at blive medlem herinde nu.. Tror det er for at de fleste useriøse folk bliver sorteret fra - men ved det ikke, jeg betalte heller ikke.. (:

Ja tonen er da klart blevet bedre - men synes nu stadig ikke den er acceptabel, når man tænker på det faktisk mest er voksne mennesker der er herinde..

• #10   16. apr 2007 J&A >>> Kan kun give dig ret...der er desværre kun nogen der vil provokere, og som du skriver ; når nogen søger et svar på , får de en masse bebrejdelser smidt i hovedet...

• #11   16. apr 2007 marianne - Ja og det burde ikke ske herinde da dette jo netop er et sted hvor man kan hygge sig omkring hundende, og få råd og vejledning smiley

Modesty - Taaak søde Anders smiley

• #12   16. apr 2007 Er det mig, der er forkert på den ?

Eller har du ikke postet en del indlæg som dette på det sidste ?

Undrer mig altid over disse indlæg- formålet med dem.

Der er sådan lidt rød stue over det. : " Skal vi nu ikke alle sætte os sammen og være søde - og give plads til hinanden bla bla bla".

At tro man kan ensrette 14000 mennesker, og få alle til at ændre adfærd er naivt.

Synes sådan indlæg her, virker lidt som om : " Se lige hvor sød og god jeg er" - sådan lidt duksedrenge-agtigt.

Er der tråde/ folk man ikke bryder sig om at deabttere med - så må man lade være.

Jeg får altid lidt kvababbelse, når voksne mennesker sætter sig på den høje gren, og prøver at moralisere på vegne af andre voksne.

• #13   16. apr 2007 Hej J&A : Godt indlæg :o))
    Tror du ikke at dem der provokere og skriver grimt, gør det for at få opmærksomhed ??
    Husk negativ opmærksomhed er altid bedre end ingen opmærksomhed.
    Kan vi så ikke bare i fællesskab ignorerer alle dem der skriver grimt og lad være at give dem svar tilbage. Så stopper det vel på et tidspunkt,,,,,, Må man håbe :o))

• #14   16. apr 2007 Modesty
    Klapsalve....

HG afspejler bare samfundet....Respekten for ens medmennesker er væk !

• #15   16. apr 2007 Helt enig med dig.... Vi burde at kunne snakke ordentligt til hinanden....

• #16   16. apr 2007 reese:

Det du skriver: "At indlægget kommer fra en, der til tider har lidt svært ved at holde styr på sin egen fremtoning, blir det ikke mere seriøst af."

Så det du mener er at denne tråd er useriøs ?

Jeg prøver på at få folk til at forstå det er for slemt, men sådan en som dig synes jeg tværtimod bare siger "jamen det kan der ikke gøres noget ved!"
    har jeg ret ?

- Og forøvrigt, - hvis jeg nu siger jeg ikke bryder mig om din måde at skrive det på eftersom jeg allerede selv har sagt at jeg vil forbedre mig - ville du så lave det om eller være ligeglad ?

• #17   16. apr 2007 Reese - Havde håbet på du måske ville tænke" okay hun bryder sig ikke om det, og det er i orden så det tænker jeg på fremover"

Men nu er du jo så bestemt heller ikke en af de stille typer herinde .

Du kunne også prøve at omformulere dig i tråde, du (ved så ikke om det er din måde at skrive på eller hvad!) men du lyder meget hård, og noget af det du finder på at skrive kan altså godt ramme en hårdt..

• #18   16. apr 2007 "jeg syns ikke vi skal sidde og huske på hvordan hver enkelt bruger er, og overveje hvordan vi lige formulerer os i forhold til det."<- det skrev du selv, men du huskede da også på hvordan jeg har været . .

"Du opfatter mig muligvis som hård, hvor andre ser det som ærlig. Jeg spør ind til ting jeg ikke forstår og det kan være du er en af dem der vælger at ta det nært og personligt." <- Jeg vælger ikke at det tingene personligt, men nogle ting rammer mig hårdere end hvad folk tror.
    Jeg har en depression, og selv jeg som har den sygdom bør kunne være herinde uden at skulel være ked!

"Men mon ikke de fleste der føler sig ramt, gør det fordi der netop spørges ind til noget de, når det kommer til stykket, ikke har helt styr på."

<-- Dét kan jeg ikke svare dig på eftersom jeg ikke er en af dem der bliver stødt over et spørgsmål, eller dvs. det kommer selvf. an på Hvordan der bliver spurgt!

• #20   16. apr 2007 Hej Martin!

Det er nok fordi det er taget ud af kontekst.

Når en bruger, som selv ofte er indblandet i verbale slagsmål - og som tilsyneladende søger dem - opretter en tråd som denne, er det ganske rigtigt svært at tage seriøst.

• #21   16. apr 2007 Og - så synes jeg i øvrigt det er megen energi at lægge i et debatforum - at man opretter tråde og argumenterer for at ændre folks opførsel.

Jeg forstår slet ikke et debatforum kan fylde så meget, at man i den grad involverer sig følelsesmæssigt.

Jeg er glad for at kunne bruge HG - men ser det som en mulighed for lidt adspredelse og gode hundesnakke - ikke som et psedu-liv.

Det vil i praksis sige, at hvis enkelte brugere benytter et grimt sprog, eller argumenterer meget underlødigt, så påvirker det mig ikke så meget. Dem om det......

Livet skal leves IRL !!! smiley

• #22   16. apr 2007 Ja, Martin.

Det forstår jeg godt.

Derfor jeg skriver det skal ses i kontekst smiley

Kommentér på:
Til alle HG brugere!

Annonce