{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
609 visninger | Oprettet:

iih endnu engang . .:o/ {{forumTopicSubject}}

Nogen kan nok huske min tråd fra tidligere om at jeg tit blev brændt af, af folk . . :o/ (link fjernet)

Igår var jeg på udstilling med den person som lige brændt mig af den dag . . :o/
skulle udstille hendes hunde .. dennegang havde hun 2 hanner med i stedet for sin tæve som plejer at vinde racen på næsten hver udstilling . .
Nå det var meningen jeg skulle træne med hendes hunde dagen før udstillingen for det var lige når jeg havde tid til det . .
Jeg skriver til hende dagen hvor vi skal træne at det ikek skal blive for sent da jeg skulle op og spise hos nogen venner . . Så skriver hun om vi ikke bare skulle droppe det så også kunne vi bare tage afsted tidligt morgenen efter også kunne jeg træne der . .
der blev jeg allerede til muggen . . :o/

Nå men vi ankommer til stedet og sikke en l*rte sted . . ja undskyld mig . . meeen ,. .
det var sådan lidt jord så en græs tåt så jord så en kræs tot så det var sådan noed humpe noed rundt . . iiiiih . . :o/
Nå men jeg får så hendes hunde i hånden og jeg træner lidt med dem . . går enlig OK .. men de nene halter rundt derinde når jeg træner pga underlaget . .
jeg skal så i ringen med den . . og dommeren siger du løber ALT for stærkt .. Nå jeg satte farten ned og han bliver ved at sige det til mig . . tilsidst måte jeg gå rundt . . og jeg løb ikke stærkere end de andre som var derinde . . :o/ også selvfølgelig humpede hunden ikke da jeg gik rundt i ringen med den . . men så får man jo ikk set bevægelser . . :o/ Nå så siger han den halter nærmest på det ene ben så siger jeg JA . . men PGA UNDERLAGET . . så siger ringsekretæren til mig " så må du ud og øve på græs " A HVA ?! det gør jeg sku til dagligt . . uuuh . . :o/
Nå jeg kommer ud af ringen og får ikke CK så går ikke videre . . men hvem er så sur ??! gæt lige . .
jeg siger så at det var pga han haltede lidt derinde og han gik for smalt både for til og bag til . . hvem får skylden ?! MIIIIIIG . . iiih jeg var gal . . det var pga jeg løb for stærkt og det var pga dit og det var pga dat . . der var i hvertfald INTET galt med hunden . . endte med jeg rakte hunden til den person og skred over for mig selv . . :o/ hvor jeg kunne sidde i fred . .
Nå så ankommer endelig den anden som skal bruge mig . . ;o)))) iiih jubel . . hende holdte jeg mig til resten af dagen . . også var dagen efterhånden redet . . selvom vi ikke vandt en skid . .han satte alle dem op som næsten ikk plejede at få nogen og satte os andre helt ned . . og vi stod enlig bare og grinede lidt af ham engang i mellem . . :o/

men iiiiiih en l*rte dag . . og er bare SÅ sur . .
så på vej hjem sagde den person " du må altså ikke tage det personligt " HVA fanden skal jeg SÅ ?!
Hvis hun ikke kan lide min handling så må den person ski undværer mig også kan de gøre det SELV . . !!
der er mange andre der kan bruge mig i stedet . . :o/

iih liige et surt opstød fra mig . . :o/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  iih endnu engang . .:o/
Kommentér på:
iih endnu engang . .:o/

Annonce