{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
735 visninger | Oprettet:

Shua er lig Chihuahua......hihi {{forumTopicSubject}}

på min gåtur til centret, kom jeg forbi en have hvor der var en chihuahua der gøede............ejeren kom ud og vi kom i snak.....jaaa, sir hun.det er en a de der shuaer......chihuahua, sir jeg og nikker...kan se det.....og fortæller lidt om Maxie....Jaa, siger hun den er jo lidt tyk...men det er fordi den har fået hvalpe.......oooj, siger jeg.....de er så søde, sådan små hvalpe........jaa, siger hun, jeg havde dem i 2 måneder som man skal ha og så gik jeg ned på dyreinternatet med dem, for hunden ville ikke kendes ved dem..........nå, sagde jeg hvorfor solgte du dem så ikke bare............neej, sagde hun....gad ikke det besvær.........!

Tilføjer lige at det irriterede hende at hunden gøede SÅ meget........jamen det gør chihuahuaer, sagde jeg.....de er mexikanske alarmhunde........det ligger i deres gener..........okay sagde hun, ja så lærte jeg da noget nyt!!!

Ja, der er nogen som ikke følger med i, hvad moden er for tiden og som har hund uden at vide hvilke egenskaber den har..............smil.

Syntes det var et pussigt møde!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Shua er lig Chihuahua......hihi
Kommentér på:
Shua er lig Chihuahua......hihi

Annonce