{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.025 visninger | Oprettet:

Besked fra Mischell/Dobe.. {{forumTopicSubject}}

Jeg skulle hilse alle Mischell/Dobes bekendte herindefra og fortælle hende at hun er blevet indlagt på hospitalet, pga. et tilbagefald efter hun blev overfaldet (med henblik på voldtægt).. Derudover har de fundet noget grøn væske i hendes bækken, som lægerne ikke kan finde ud af hvad er, og dette skal de have undersøgt nærmere (det giver hende voldsomme mavesmerter)..
Hun er virkelig langt nede og er først i dag blevet sig selv bare en smule og hun er langtidssygemeldt på ubestemt tid.

Hun ser pt. ingen fremtid og er af den grund på medicin. Hun bad mig om at skrive dette til jer, da hun ikke kan overskue at skrive til flere i øjeblikket og virkelig er nede over at skulle have givet afkald på Indy (det var hendes mors og kærestes beslutning at hun skulle væk, da man ikke ved hvornår Mischell vil komme ovenpå igen - men der vil nok gå lang tid).. Hun skrev til mig at hun virkelig frygtede at "se HG i øjnene igen" fordi hun netop har haft de uheld med de hunde hun tidligere har haft (og nu Indy), så hun er godt klar over at mange kigger skeptisk på hende..

Skal lige tilføje at hun ikke har overskud til at svare på alle de beskeder der er blevet sendt til hende, og hun beklager meget at hun ikke har fået svaret folk.. Og hun kommer muligvis heller ikke til at svare på kommende beskeder.. Nu skal hun bare komme sig og forsøge at komme ovenpå igen..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besked fra Mischell/Dobe..
Kommentér på:
Besked fra Mischell/Dobe..

Annonce