Min uperfekte dag! {{forumTopicSubject}}
les dette og få en lille latter for komisk er det.
Min dag startet med at jeg blev vækket og fik afvide at: hvis du hadde stået op før kunne du være ferdig med det og det og det. Satte mig i sofaen og finder en fugleloppe på doffen:s!!!! AAAAAD. Spiser og ser lidt på tv. Nu må du pakke og du kunne ha været ferdig for lenge siden. Hundene skal ud(vi har lukas for mormor og bedstefar er 1 uge i Toscana) Hundene stikker af!!
Senere..diskutere med min stefar om at jeg vil op at ride hesten inden vi tar afsted til skolen(vil derop nogen timer før og ride, for vil jo iukke sette en våd hest ind og så køre med den). Bestemmer meg så for at droppe ridningen så jeg for bedre tid til det andet og så har jeg ondt i ryggen:(
ca kl 16..ferdig til at ta afsted, må ha tingene i bilen. Alt er inde, mangler kun hunden. Da vi skal til at over jernbane sporet står der en mand ud af sin bil og begynder at ta billeder(kunne jo ha været en indbrudstyv..hvem ved og naboen er på ferie)
Manden skulle ta billede af jernbanesporet og begyndte at snakke om det gamle jernbane spor med min stefar. Manden havde ulækre lange næsehår som stak ud af næsen:S og dårlig ånde. Nå men kommer så op til stalden og ser at den højgravide hoppe er inde! Jess tænker jeg, hun har fået sit føl så jeg når at se det..meeeen nei..kreet står inde i boksen uden føl:( Finder også ud af at jeg har glemt min jakke hjemme. Stefar mer eller mindre irriteret tar hjem og henter jakken mens jeg går hesten klar. Selvfølgelig er det begyndt at sne og jeg har hest uden vintersko for de røg af i fredags.
Hesten ind på traileren, køre og BANG..ingen trailer bag bilen. Traileren står tilbage på gårdspladsen med hesten inde i. Så til at rygge bilen bag og feste på nyt(med hest inde i traileren) og så køre vi.
Så er det lige at halve norge har været oppe i deres hytter i påsken og er på vej hjem(retning lillehammer-oslo) heldigvis skal vi mod lillehammer og undgår køen(ser den kun). nogen steder er der laaaaangt mellem hver bil.
Nå men Nesten fremme ved skolen..hmm..mad..ringer hjem..duut duut duuut..hej mor! gidder du at se om min handlepose står ude på køkkenet(er ingen på skolen før i morgen aften= ingen mad). Mor: Ja den står her! Så nu har jeg ingen mad!!! Nu er det jeg har brug for de 200 kr som min far sendte til mig(de skulle ha gået til dyrlege regning) Så må ned og købe pizza som aftenmad og så må jeg spise nudler i morgentidlig.
Heldigvis kan jeg godt le af det for mere uperfekt dag er det længe siden jeg har haft.
Nåå jo..har ikke noget foder til hesten! har rdog masse hø!
Håper ikke det har været alt for forvirrende og langt at læse.
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.609
Men godt at du kan kigge tilbage og grine af det... det redder lidt det sidste af dagen((=;
Håber du får en kanon uge!!
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 6 Emner: 516 Svar: 1.102
Takk..heldigvis kommer de andre imorgen og så har jeg jo doffen her til at passe på mig:)
Ha en fin uke du oxo:)
Min uperfekte dag!