Mine veinder og jeg i hillerød !! {{forumTopicSubject}}
Her er en SAND historie om en dag hvor jeg var i hillerød med mine to veninder XD ! :
Bena &&' Millo &&' Lajne skulle til Hilleroed og se ' Mr.Bean paa ferie !! '
Det var doemt til at gaa galt !! . Det hele startede med at de lige var staet af paa Hilleroed station da Millo udbryder '' HVOR ER VI EGENTLIG HENNE?? ''
Bena sendte deraeberblikket og sagde , '' HILLEROED ??!! ''.
Hvorefter at Lajne og Bena maette leje GPS for Millo , for at finde vej til slotsarkaderne !! .
Da vi sae kommer ind i slotsarkaderne udbryder Millo hoejlydt '' Skal vi ikke gaa i Aerlige Bent? '' , Hvorefter Lajne og Bena bliver enige om at vi bare fortsaetter ind i VeroModa! .
Bena graeder af glaede fordi hun fandt netop lige de bukser der passede hende XD ! . Vi snakker ikke om hvilke '' Hvad fanden laver du Bena? '' ~ blikke af Lajne og Millo XD .
Men ihvertfald fortsatte vi ind i H&M hvor Millo fik oeje paa en RET uheldig maniquin dukke ! . Men det vil vi ikke uddybe naermerere XD !.
Turen gik videre til glitter hvor Millo koebte den fedeste halskaede, mens Bena var ved at blive overfaldet af en ekspedient der ville vaere ** BEST FRIENDS ** med Bena , sae vi spurtede ud af butikken og soegte ly i Matas XD.
Derefter gik Lajne stille og fredeligt rundt og kiggede serioest efter noget hun skulle koebe, mens Bena ellers fik nok at se til da Millo ville overmale hende med oejenskygge og pudder XD !! .
Vi forlod butikken med draeberoejne fra ekspedienterne XD! .
Derefter ville Lajne over og koebe en soft ice , mens Bena ville have slush ice. Millo gik med Bena, og Bena hun fyldte sae meget slush ice pae at det var ved at tippe ud af kanten! . Der kom en paeaeaent laekker laekker fyr forbi , rystede paa hovedet, men smilede og grinte en smule af os XD .
Da vi sae gik op paa rulletrappen , og lidt vaek , saa vi at han gjorde noejagtig det samme XD !! .
Sae var det SLIKTID !! .
Lajne havde fortalt om denne goe goe slikbutik hvor der var meget slik til billigere penge , sae der gik vi selvfoelgelig ind XD !, ( hvad ellers? ) . Millo tog en pose, og Bena grabbede en ske og sae gik de ellers amok !! . Lajne stod ved vores side og kommenterede '' Vaaa piger ? Tror i ikke snart i skulle til at stoppe nu? , jeg kan stortset ikke lide halvdelen af det i har koebt?! '' ( og det kunne vi heller ikke selv, men vi blev bare ved ! ) . Vi gik op til kassen og fandt ud af der var for 1 kilo slik XD . Men billigt billigt kun 60 kroner , men det ragede jo Bena og Millo , for Lajne betalte XD !!!!! ...
Vi gik flade af grin ud , mens vi fik et par blikke af dem der arbejdede der, og de andre kunder XD !! .
( Bena syntes nu ogsae posen var liiidt tung XD ) .
Sae skulle vi se film !! ..
Uhhhhh der var mange laekker laekker laekker fyre derinde XD ! . .. uhhh , vi skal i bio noget oftere .
Vi fandt vores pladser og Millo fik selvfoelgelig de pladser ved siden af de stoerste noerder XS .. Tror du ikke lige Millo var sur paa Bena , fordi hun havde stjaalet min plads XD !! .
Sae kom reklamerne ! , og allerede der var Bena flad af grin ??
Og filmen var MEGET sjov XD !! ..
Sae sad vi en TIME paa stationen og ventede paa at vores bus/tog skulle komme , og koere os HJEM !! . .
I mellemtiden satte vi os paa en baenk og Lajne fik oeje paa en due . Wooaw? Aldrig set det foer Lajne?? ..
Vi saa saa et meget saert tilfaelde af en paringsdans, hvor den foerst snurede rundt om sig selv mens den lavede headbaning XD !,. Derefter begyndt den at feje jorden med sin hale for at indponere hun'duen der ogsaa var der XD . Vi begyndte at snakke med han'duen , og saa floej hun'duen fordi hun blev misundelig XD . Han'duen satte sig ved os , og blev der resten af tiden XD !! ..
Saa satte vi os om paa den anden side af baenken , hvor Bena begyndt at lave catwalk , og skraemte en dame inde i et tog ! . .
Saa sad vi en halv time og ventede paa Millo's far, og imens gluggede vi IGEn paa laekker laekker laekker fyre XD !. .. NICE .
aug 2005
Følger: 13 Følgere: 13 Hunde: 3 Emner: 6 Svar: 39
det er bare med at få den læst , den er skide sjov XD ( synes jeg ihvertfald hehe ) ,
aug 2005
aug 2005
Mine veinder og jeg i hillerød !!