{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Pakkespilsgaver.
  • #1   31. okt 2018 Vi plejer at finde mange sjove og brugbare ting i de der søstrene grene og flying tiger butikker.

Det er alt fra nips, til spil, til lys xD og selvfølgelig chokolade og slik xD

• #2   31. okt 2018 Det værste jeg har vundet er jakabov... Synes det er en mærkelig ting at medbringe hade-gaver til den slags.

Jeg plejer at gå i Tiger og finde noget som kan gøre festen lidt sjovere: falske skæg, beer pong, el lign afhængig af hvilken type fest self smiley

• #4   31. okt 2018 køber og så ofte ved Søstrene Grene, Netto´s spotvarer er også et godt sted at holde øje ... det kan være forkælelse, et spil, noget praktisk .. har de sidste år konsekvent købt de spørgsmål om året der er gået som enten Bezzer Wisser eller Trivial udgiver (kan ikke huske hvem, men de plejer at komme i Føtex i løbet af December) så kan man spille ... Andre er kommet med fx gavekort til en pølsevogn, eller en god isforhandler (Aarhus) ..

• #5   31. okt 2018 Sjovt at høre smiley
    Vi har desværre ikke de der S.G. Elller
    Tier i området. For ja de er jo oplagte til den slags indkøb smiley

• #6   31. okt 2018 Søstrene har en web shop ...

• #7   31. okt 2018 i kærestens familie er der alt fra grydesvampe til chokolade, de fleste af de dårlige gaver er der så lagt skrabelod ved smiley

• #8   31. okt 2018 Jeg synes, at det kan være ret sjovt, hvis der også er hadegaver med i pakkespil, så får man sig et godt grin, når flere har været oppe at slås om en pose pasta til en femmer smiley .
    Jeg køber ofte et Hus forbi, så har man også støttet et godt formål.

Et år til en tøsejulefrokost havde min venindes kæreste købt alle gaverne. Det havde vi godt nok også meget sjov ud af, for han havde fundet alt godt fra Tigeren. Jeg vandt et finger-skateboard og en lille plastic plante, som danser i solskin smiley .

• #9   31. okt 2018 Hanne: Søstrene grene har da ikke en webshop, men bare en hjemmeside ?

• #10   31. okt 2018 @ Rikke ... du har helt ret ... synes de havde en men husker nok forkert ...

• #11   31. okt 2018 Vi er begyndt at købe at købe gaver der kan bruges, vi har ikke børn til jul, så det er tit sådan noget som man alligevel ville købe nogen gange eller noget lækkert. Jeg hader generelt de ubrugelige gaver fra Tiger osv. så det er jeg gået langt væk fra, da man ofte smider det ud alligevel.

• #12   31. okt 2018 Der er mange aspekter af det synes jeg.

Vi har et spil i familien hvor vi har gaver til at fylde to hele borde. Der går det mere op i kvantitet end kvalitet. Vi plejer at sige en bærepose pr. Familie. Sådan godt og blandet. Både noget godt, hade gaver, de hjemmelavede og måske et gammelt billede af tipoldemor.

Nu er jeg så inviteret til julefrokost med 5 andre tøser og skal have en pakke med til 50kr.. og så er det det bliver svært jo. For når det bare er en ting så synes jeg det skal være det rigtige smiley
    Og ikke et hjemmelavet fuglehus fra 4. Klasse.

• #13   31. okt 2018 Ved os er der kun 1 barn med og så 5-7 voksne og man må gerne bytte gaver bagefter smiley

• #15   1. nov 2018 Skrabelod smiley

Det er enten den mest ligegyldige gave, eller den bedste

• #16   1. nov 2018 Hvad med et pivedyr? Sjovt når moster oda gramser på pakkerne, og den ene så siger øf, eller rap smiley

• #17   1. nov 2018 @12: Sådan en tradition har vi også i min mands familie smiley Efter julefrokosten skal der leges pakkeleg. Der skal være MASSERE af gaver. Nyt gammelt, brugbart, ubrugeligt, fis og ballade, nyttigt, snydegaver osv. Det er virkelig skægt. Sidste år endte jeg med at vinde den gave der var allermest kamp om. Den indeholdt så en opvaskebørste smiley
    Jeg har også lidt svært ved de der 'en gave til x antal kroner'. Det slukker omgående for min fantasi.

Kommentér på:
Pakkespilsgaver.

Annonce