{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
925 visninger | Oprettet:

Sjælland: Bestilling fra Zooplus.de {{forumTopicSubject}}

Er der mon en sød person fra HG, der helst bor på sydsjælland, men alt fra midtsjælland, østsjælland og København er meget kærkomment hvis der mon er en der bestiller fra Zooplus.de

De har et fantastisk tilbud på en lille pose Markus Mühle, som jeg vildt gerne ville teste men har læst alle trådene herinde at nogle oplever problemer med opkast så derfor er jeg lidt varsom med ikke at turde at bestille for meget.
Jeg kan ikke finde dem i små poser i Danmark der på nogen måde er økonomisk forsvarligt, og jeg kan pt. med min økonomi ikke rigtigt fylde indkøbskurven til at forsvare at dække de 10 EUR ind, der er i fragtomkostninger.

Er der mon en der kan hjælpe?

Linket til foderposen jeg drømmer om:
https://www.zooplus.de/shop/hunde/hundefutter_trockenfutter/markus_muehle/685460

Alternativt, måske er der mon en på sjælland der vil sælge mig et kilo til at jeg lige kan teste det på hendes mave i nogle dage? Så vidt jeg kan forstå på jeres erfaringer, ville jeg meget hurtigt ikke være i tvivl om at Zivas mave kan lide det eller ej.

Billedet er fra Vordingborg Kasernes øvelsesterræn igår. Vi kiggede på vilde heste og køer, og nød den fredelige natur smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sjælland: Bestilling fra Zooplus.de
  • #1   12. okt 2018 Det hjælper ikke rigtig på dit problem med at skaffe en lille portion, men min gamle bulldog var mange måneder om at begynde at gylpe foderet op, vi var rigtig glade for markus mühle i starten

  • #2   12. okt 2018 Årh jeg havde ellers læst praktisk talt samtlige tråde der omhandler Markus Mühle, mit indtryk var klart at de fleste hunde gav tegn var start? CH's ene hund noterede jeg dog godt vist nok også var et halvt år om det men jeg tror at det er undtagelsen at nogle hunde pludselig begynder at få problemer alligevel.
    Gad bare ikke strande med 15 kg, hvis jeg allerede efter det første kilo viste at det var ikke det rigtige foder.


  • #3   12. okt 2018 Nej det giver bestemt også god mening, det var bare for, at gøre opmærksom på at det ikke er en garanti at det ikke sker med det samme

  • #4   12. okt 2018 Det er jeg glad for, tak Ditte smiley alle erfaringer er meget spændende at læse.

  • #7   12. okt 2018 Minion:
    Fordi du har trådt i en stor kokasse?
    Men please skriv at jeg skal forestille mig der løbe med vovsen i armene og to dovne køer der løber efter smiley
    Jeg synes de holder ret stor afstand og generelt er meget fredelige. De vilde heste ser jeg nærmest aldrig og de påstår at der går får derinde også, men jeg ser flere fasaner end får smiley

    Majbritt:
    Ja for når det virker synes jeg at det har en lækker sammensætning i forhold til pris og jeg kender et par hunde, der har trives vildt godt på det.


  • #10   12. okt 2018 Minion:
    Vi er nød til at mødes til en kop kaffe, det lyder som om det kunne være rigtigt spændende smiley

    Maj-Britt:
    Ja men Bitiba er bare meget dyrere smiley
    De sælger 5 kg for mere (188,9 DKK) end 6 kg fra Zooplus.de inkluderet de 9,99 EUR i fragt. ( 119,22 DKK)


  • #12   12. okt 2018 Ja for forstår ikke hvorfor de danske avancer skal være så høje. Jeg kan ikke forestille mig andet end de importerer så meget til danmark, så de alligevel skal registrere momsen til den danske stat. Jeg kan ikke huske beløbsgrænsen og kender ikke deres salg - men så høj er grænsen heller ikke.

    Deres 2*15 kg sække er et ret godt tilbud men gider bare ikke strande med 28 kg


  • #14   12. okt 2018 Ja og de er endnu værre, for du kan ikke få fragt før du har bestilt for 100 kr. hvilket betyder at jeg har beregnet dem til 170,89 kr. smiley

  • #16   12. okt 2018 E:
    https://www.zooplus.de/shop/hunde/hundefutter_trockenfutter/markus_muehle/685460

    Vil du bestille de her to små poser med for mig? smiley

    Jeg kan afhente alle hverdag undtagen torsdag hvor der er jagttræning. Jeg kommer med det offentlige og har fri hver dag ml. 1530-17 bag Jagtvej smiley


  • #18   12. okt 2018 Det kunne vildt lækkert fungere. Det er 3 km fra arbejdet, så jeg kan bare hurtigt gå og holde en lille times fri midt på dagen som lang frokostpause. smiley

    Det ville jeg være så lykkelig for! smiley

    Har du mobilepay?


Kommentér på:
Sjælland: Bestilling fra Zooplus.de

Annonce