{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.014 visninger | Oprettet:

Advarsel ... piv tråd {{forumTopicSubject}}

prøver, øver i ikke at have ondt af mig selv, lige nu er missionen ikke en succes ...
Helt generelt har jeg/familien haft hårde år siden 2012, men cancerdødsfald i 12, 15 og 16 ... 16 var et mareridtsår ... troede 17 blev bedre, men der var så meget sygdom, problemer fra 16, opbrud i familierelationer ... blodprop sidst i November, mega halsbetændelse i julen .. så da det blev 18 blev mit kodeord på arbejde Happy18, selvom der ventede en By-Pass i februar så måtte det snart være vores tur, om ikke til held, så bare til fred og ro, og forholdsvis sundhed, både for os selv og for vores omgangskreds ...

og nogle ting er ting man slet ikke ville lade sige mærke med, hvis ellers det ikke var oveni alt andet ... et barnebarne der bare var syge hele tiden i første ½ år, min By Pass der gik over i infektion ... flere dage med Roskildesyge, 2 venner der begge er røget i Cancerpakken, den ene frikendt, den anden næsten, men ikke helt færdig, endnu en prop, endnu en prop i Juli, nu infektion selvom jeg synes jeg gør alt for at styrke mit immunforsvar, stakåndethed efter sidste prop og skal have bestilt lungefunktionstest, da hjertelægerne siger det ikke er mit hjerte, men det er kommet efter sidste prop ... 2 i familien der kæmper med angst, og en kusine der har et trist forløb med søster og forældre, og nu er den ene forældre min onkel så faldet om og er død, mens hans kone min moster faktisk nærmest har været døende hele sommeren, nu ligger hun så hjælpeløs der ...
Ældstedatter, mand og barnebarn har også stadig nogle udfordringer, og for at afhjælpe har vi jo lillemanden en del, men det er hårdt at se at de stadig ikke efter 2 år med barn kan få det til at glide, specielt fordi min datter er under speciallæge uddannelse og kører langt hver dag pt. og har lange vagter, og far er ikke god til ikke at skubbe til hendes i forvejen dårlige samvittighed..

jeg tænker for meget alt for meget, men vil så gerne være der for alle...

Har også trukket store veksler på arbejde synes jeg, og er imponeret over deres large-hed ... og nu er jeg så syg igen, feber siden torsdag, troede det var ovre, men nu fryser jeg igen som en lille hund, kolde hænder, og fødder og brændende hud, og hovedpine ...

sorry for en tudetråd ... hvad skal jeg kalde 2019 for at det vender bare lidt ... bare til ro på rundt omkring en tid ...

(nb: almindelige småsygdomme ikke nævnt, vandskade ikke nævnt, den ene hund syg ikke nævnt ... og en helt masse andet, der har fortonet sig i tågerne)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Advarsel ... piv tråd
Kommentér på:
Advarsel ... piv tråd

Annonce