{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
643 visninger | Oprettet:

Katte {{forumTopicSubject}}

Søger 2 staldkatte - er de søskende skal de være samme køn - I det hele taget helst to af samme køn -

De skal være omkring 12 uger...

Alle farver har interesse - men rødlige farver - gerne tre farvet - Helt lysegrå - og beige har STOR interesse -
- Men alt i alt handler det selvfølgelig først om sind - og sundhed...

Skriv hvis du / i har eller kender nogend er har killinger pt -

Når jeg skriver staldkatte handler det ik om at de bare skal passe sig selv, - men om at de vil have fast base i stalden - men selvfølgelig blive fodret som de skal etc...
Samt blive vaccineret - og hvad katte ellers kræver...

Julie ;O)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Katte
  • #1   17. mar 2007 Har kigget på :

Kattegalleri
    Dba
    Kattelister rundt omkring etc etc -

Der er IKKE mange killinger lige pt...

• #2   17. mar 2007 Julie: jeg ville også ofre lidt penge og så få dem fra et internat - så er de neutaliseret - så får du ikke killinger - selv om de har samme køn, så kommer der altid en hankat forbi, hvis du har hunner og hvis du har hanner så strejfer de og der er ikke så meget rottefangerglæde du får af dem.

Kender en der fik to billiger fordi hun ikke var kræsen med udseende og ligende og de skulle bo i stalden - ofte er internaterne til at lave en hendel med, da der er alt for mange katte i DK

• #3   17. mar 2007 Det er først her til foråret katte begynder at yngle igen - så bare vendt, så mylre det med dem.

Husk: røde katte er hanner og trefarvet er hunner

• #4   17. mar 2007 Hej - Ss -

Meningen er også at jeg vil have dem neutraliseret - Skal ikke have 20 katte indenfor få år - Griner -

Har talt med internater - men ingen har killinger lige pt - ( jo - 6 måneder og opefter ) men ingen KILLINGER - ss -

Men tror at jeg har fundet to - skal ringe tilbage senere idag - ss -

• #5   17. mar 2007 Ssaunne -

Kanman ikke få en rød hunkat ????

Eller en 3farvet han kat ????

• #6   17. mar 2007 Julie - du kan sagtens få en rød hunkat - det er straks værer med trefarvet hankat - rød og sort farverne ligger nemlig begge på x-kromosonet, som handyr jo bekendt normalt kun har en af - derfor har de normalt kun en af de to farver på sig. De kan dog fødes med en genfejl som gør de har 2 x-kromosoner - og så evt. trefarvede smiley

Husk hvis du ender med at køber killinger - de skal helst værer 12 uger før de kommer fra deres mor (og ikke 8 som med hundene).

• #7   17. mar 2007 Ginne - tak for forklaring - det anede jeg ikke - skægt at lære lidt nyt - ss -

JepZ - ved det med de 12 uger -

Julie ;O)

Kommentér på:
Katte

Annonce