{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardinstang 250 kr.
  • Montere en kattelem i en dør 1.000 kr.
  • El løbehjul - skift af bremseklodser - kugoo g2 600 kr.
  • Flytterengøring 2.500 kr.
  • Samling af 2 garderober fra jysk 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  i fremtiden?
  • #1   1. mar 2007 Forhåbentlig finder man ud af at behandle de kriminelle fremfor decideret at straffe dem.. eller i hvertfald gøre mere ud af at assimilere dem

• #2   1. mar 2007 jeg håber de bliver strammet meget op, men jeg tror det desværre ikke, det danske lovsystem stinker

• #3   1. mar 2007 Jeg håber også på at de indsatte fremover bliver behandlet som mennesker.
    Mener de har brug for terapi og hjælp til at begå sig i samfundet

• #4   1. mar 2007 ååh super!.. andre må også MEGET gerne komme med deres meninger.. ligemeget hvordan den lyder smiley

• #5   1. mar 2007 Jeg har selv arbejdet som behandler i et fængsel. Og det var tydeligt både at se og mærke på de indsatte at det hjalp dem at få noget terapi.
    Der er jo en grund til at de er blevet som de er og mange af dem bærer rundt på mange lig i rygsækken

• #6   1. mar 2007 Det danskelovsystem er et af de bedste i verden. Det er dommerne der er for vattede.. Skrev et fint brev til justitsministeren for nogle år siden og spurgte hvorfor der var så milde straffe. I svaret jeg fik stod der at strafferammen gik ret højt op - dommerne vælger bare ikke at bruge den..

• #7   1. mar 2007 jeg synes det danske retssystem er en joke..de kriminelle bliver behandlet og har rettigheder, hvorimod ofrene bliver glemt. Se nu tøndersagen..de svinske mænd burde have livstid, men men det giver langt mere i straf at røve en bank end at voldtage småpiger og så kan man være så heldig at få en behandlingsdom og slippe for fængsel. Pædofile burde få livstid - istedet får de muligheden for at smadre småbørns liv igen og igen se tyskland...oh den lille dreng..tsk tsk

• #8   1. mar 2007 laura - det er da godt at der findes retfærdighed blandt de indsatte..når nu retssystemet ikke slår til..

• #9   1. mar 2007 Går pt selv og venter på en retssag. Min ex forsøgte at kvæle mig lige inden jul og den eneste besked jeg fik fra politiet i Slagelse var: "Kom igen efter jul. Vi har ik tid til at tage imod din anmeldelse".
    Følte mig sgu godt nok taget ved næsen. Stod med en rapport fra sygehuset på 2 sider og så ville de ik engang kigge på det

• #10   1. mar 2007 Pædofile skal da behandles. Det stammer jo fra mishandling i barndommen.

Kommentér på:
i fremtiden?

Annonce