546 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 3 Svar

Dumme fugle ! Dumme fugle !

Har to sorthoved dværgpapegøjer.....
De står ude i mit køkken vindue. Og bliver så lukket så de kan flyve rundt og få luft under vingerne.
I dag gik jeg i dagpleje med min søn da det er første dag skulle jeg jo være der også. Da vi kommer hjme kan jeg hører nede fra gaden at der er en fugle der piber ret højt. da vi er de eneste i opgange der har fugle må det så være mine. Men det kom fra stuen af da min stue vinduer ligger ud til vejen.
Jeg komer så op og kan se at der kun sidder en fugle i buret, den anden havde forvildt sig ind i stuen. Det plejer de nu ikke.
Så jeg måtte tage buret derind da jeg først ville se om den fløj derind selv. Men så dum som jeg er glemte jeg at lukke så den anden ikke kunne flyve, så det er endt med at jeg har to fugle der sidder her i stuen og glor på mig.
Kan ikke fange dem da jeg er for lav til at nå op til lampe og de flyver hvsi jeg prøver med en stol.
Så nu må jeg vente på de slev vil ind igen.

Dumme dumme fulge

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne murbrokker og træ 500 kr.
  • Samle to Ikea Metod skabe og hænge op over køleskabet 1.000 kr.
  • Kloak i badeværelse er tilstoppet der skal bruges en maskine for at kunne åbne det på da det er s afløb uden vandlås 625 kr.
  • Assemble Ikea cupboard 600 kr.
  • Nedrivning af fliser på badeværelse 1.000 kr.
  • Fjerne byggeaffald 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dumme fugle !
  • #1   1. mar 2007 Janni - Hehe,. Det lyder da som lidt trist, smiley
    Har selv fugle sååh, men mine kommer altid ud og flyver og så ind igen ca. 5 min efter...
    Kan godt forestille mig de er svære at fange,.
    Prøv at lokke med noget RIGTIG lækkert mad, det plejer at virke smiley

• #2   1. mar 2007 De er så skide kræsne. Så mad hjælper nok ikke.
    Købte dem af en dyrehadler af medlidehed, de sad der i deres lille bitte dur og jeg synes at det var synd for dem.
    men lige nu tror jeg de hygger sig med at side der og pibbe efter mig, for de ved jeg ikke gider jagte dem for at fange dem.....

• #3   1. mar 2007 Ja det gør de. Nu er de bare begyndt at irriterre mig helt vildt. tror de sidder og griner af mig. Har lige give dem nyt mad og rent vand i håb om at det hjælper.
    Håber de er fløjet ind når jeg kommer tilbage. Skal ned og se min brors nye lejlighed....

Kommentér på:
Dumme fugle !

Annonce