{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
755 visninger | Oprettet:

Aalborg - stygge Krumpen {{forumTopicSubject}}

En oplevelse jeg lige har læst fra en kommende mor:

Jeg bliver bare nød til at fortælle alle om den chokerende oplevelse jeg havde på café ?Stygge Krumpen? i Aalborg i dag d. 16. feb 2007!
Min veninde og jeg sidder og nyder en dejlig chokolade muffin da et ungt par med en ca. 1 uge gammel baby sætter sig ved bordet ved siden af os. Paret bestiller brunch og halvt inde i deres måltid bytter de plads så kvinden kommer til at sidde op mod væggen inde i et hjørne, kvinden går så diskret i gang med at amme sin baby, men afbrydes efter ca. 30 sekunder af en tjener som i en meget nedladende tone siger til hende at hvis hun skal amme må hun gå ud på toilettet!
Jeg blev simpelthen SÅ gal og chokeret at jeg ikke kunne lade være med at blande mig, jamen helt ærligt hvad fanden er dét for noget at genne en nybagt mor ud på deres for øvrigt MEGET UHYGGIEJNISKE toiletter! (Jeg besøgte selv et af dem, heldigvis ikke for at amme og de stank forfærdeligt og der var lort steder der ikke burde være!)

?Stygge Krumpen? i Aalborg er da helt sikkert et sted jeg ALDRIG vil vende tilbage til! FØJ!!!

----------------

ER DET IKKE UTROLIGT DET KAN SKE I DAGENS DANMARK? Der kommer jeg helt sikkert heller ikke igen

Christina

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Aalborg - stygge Krumpen
  • #1   24. feb 2007 åhhh jeg får sq da snart SPAT af sarthed og overdreven korekthed.... må man nu ikke engang fodre sit nyfødte barn uden at nogen bliver stødt af det.... det er sq da noget af det mest naturlige der findes.... jøsses da...(hmm amerikanske tilstande, hvor der SKAL være regler for alt)

Lykke

• #2   24. feb 2007 han blev måske sur, fordi baby fik et måltid, han ikke ku kræve penge for....

Lykke

• #3   24. feb 2007 hmm tja det at amme er jo en meget narturlig ting men men der er mange folk der bliver stødt over det..

og mange folk har ikke lyst til at se på ¨patter ¨når de spiser.......

og det er jo stedet der bestemmer .....

• #4   24. feb 2007 Stampe....nu kan det jo godt lade sig gøre at amme uden at hive hele balladen frem, så snerpede folk ikke skal være bange for at få æggekagen galt i halsen, ved synet af et sæt "patter" som du kalder dem....

Lykke

• #5   24. feb 2007 sjovt som der forskellige steder gælder forskellige uskrevne regler.... er man på stranden en sommerdag, er det nærmest forargeligt hvis ikke bikini toppen straks ryger af, og folk ka ikke få patter nok..... er man på resturant må de selvsamme patter ikke bruges til hvad deres egentlige formål er....nemli at give næring til vores nyfødte børn.... hmmmm lidt tankevækkende

Lykke

• #6   24. feb 2007 Det er OK at det ikke skal foregå et offentligt sted. Gæsterne har INGEN mulighed for at sige fra - og vi skal alle være her. Skulle gæsterne gå i stedet for?

Jeg må indrømme at jeg blev noget forbavset over at man tager et 1 uge gammelt barn med på café. Der synes jeg allerede grænsen er overskredet for mit vedkommende.

• #7   24. feb 2007 Der er folk der bliver stødt over sådanne hendelser, og der skal jo være plads til alle.. Såeh ta et lille viskestykke over.. Så er der ingen der kan få ondt i enden.. **G*

Lykke N: rigtig go kommentar.. *G*

• #8   24. feb 2007 I England er det forbudt at amme offentligt. Jeg fik en advarelse selv om jeg sad i et hjørne af en cafe med tæppe over barn og babs.

Min holdning er klar : Selvfølgelig skal man kunne amme sit barn hvor man nu end er. Det er da en narturlig ting, og tror ikke der er mange der ligefrem smækker patten op i hovedet på andre.

Er det ikke kun et spørgsmål om gensidig respekt og hensynstagen?????

• #9   24. feb 2007 de findes jo cafe osv med ammerom , og jeg synes de burde bruge de, da jeg ikke gidder og mister mad lyst af at se på... bare fordi de har barn kan de jo vise lidt respekt for andre mennesker som nyder et måltid... og tage med en 1 ugers baby på et cafe og de har beskidte toilett, så er man nogen idioter som gør det... de skal jo også skifte på baby og da skal de jo bruge toilettet... så med respekt for andre mennesker så dra dog på cafe som har ammerom/hjørne og rene toiletter...

• #10   24. feb 2007 Klart man skal kunne amme sit lille barn...Bare sjovt de samme babser er velkomme på strande til sommer...så er det kanon de bliver vist frem......dobel moral..ja det er lige os Dansker i en nøddeskal........fy fy....

• #11   24. feb 2007 jeg er sådan set ligeglad men om det er en der ammer eller en på stranden...
    jeg gider heller ikke stranden en varm sommer dag hvor alle er næsten nøgen ....det er vel derfor der er nudist strande ?????

og nu findes der er jo nogen som er meget blufærdig og de har vel oz ret til at være på en cafe ????

jeg har selv 2 børn og jeg må da nok sige at jeg selv ikke har kunne amme .... oz fordi jeg ikke har kunne få fred til det .. jeg gider ikke folk tror at det er okay de skal stå at se på det .........

vi er alle forskellige og sådan er det bare ...............

• #12   24. feb 2007 Så kig dog den anden vej!!! Hvem har bedt jer glo?

Gid restauranterne var ligeså up tight med rygning, som rent faktisk skader os andre!!

• #13   24. feb 2007 Der findes da ikke noget der er meget smukkere end en mor der ammer sit barn.

Den kærlighed der stråler ud af øjnene, hele det beskyttende kropssprog. Ømme fingre der stryger barnets pande. Barnet der ligger og småblunder, siger små smaskelyde mens en dråbe mælk løber ned af kinden.

Det er indbegrebet af kærlighed, trykhed, varme, omsorg og samværd.

Kan ved gud ikke se man skulle kunne miste appetitten ved sådan et smukt syn......

• #14   24. feb 2007 Ja, Christina og Tara: Derfor kunne jeg ikke drømme om at tage en nyfødt baby med på café. Men det handler den her tråd jo ikke om.

Kommentér på:
Aalborg - stygge Krumpen

Annonce