{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
500 visninger | Oprettet:

Brenderup løbsk hund :/ (nogen i området)? {{forumTopicSubject}}

Tænkte jeg ville prøve.. Sagen er den at jeg ved et tilfælde faldt over denne fremlysning af en hund som meget vel kunne være Kika, en hund som jeg kender som blev videreformidlet.. Tænkte om hvis nogen skulle se den om de kunne prøve at kalde blidt på den, Kika og så rolig ned i knæ hellere end at spurte efter den. Det kunne jo være man var heldig det kunne hjælpe? :< Ved godt det er synd uanset hvem hunden er, men den ligner ekstremt... Og den var sgu så sød, dog ret sky og underkuet i adfærd.. Så der skal en blød hånd til hvis man ikke er ude på at skræmme den ud foran en bil. smiley

Uanset, krydser fingre for den ender i sikkerhed snarest! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brenderup løbsk hund :/ (nogen i området)?
  • #2   3. jul 2018 smiley Stakkels vovse, de kører sindsygt stærkt på den vej.
    Ved det for har selv boet i området i 9 år.

Hvorhenne på FB er opslaget?

• #4   4. jul 2018 smiley

• Lens
    Lens Tilmeldt:
    apr 2018

Følgere: 673 Svar: 5.720
    #5   4. jul 2018 Kontakt efterlyste käledyr

• #6   4. jul 2018 Den hund som ligner som bor i et gult hus og strejfer en del er vidst hjemme så måske ikke lige den hund som er kendt for at løbe rundt i området. De har kontakt med alt muligt så holder mig lige lidt ude for, får åbent mavesår af den her slags... smiley Hvis min egen hund stak af så ville jeg ikke sove et sekund før jeg fandt den.. Fatter ikke folk!

• #7   4. jul 2018 Har desuden drømt at Kika kom løbene over en mark mens jeg var ude og lufte Molly.. Hvad nu hvis den på en eller anden måde forsøger at søge hjem til sit første hjem? Ved godt det er pænt svært, men man bliver jo tit overrasket af historier man hører om hunde som finder vej efter at blive kørt flere hundrede km væk.. Der er så en bro og pænt meget motorvej og andre farlige veje, det ville Kika aldrig overleve tænker jeg.. smiley Så krydser fingre og håber den kommer hjem uden skader...

• #8   5. jul 2018 blargh... det burde være muligt at give en HEFTIG bøde til folk som ikke kan tage sig sammen og stoppe hunden i at lufte sig selv... Særligt skærpede bøder til folk som er ligeglade i trafikkerede zoner evt... Det er jo ikke kun "halvfarligt" for hunde at løbe rundt selv på den måde... Også mennesker jo, og andre dyr kan også blive overfaldet - meget vildt er i perioder fredet... Der er mange mulige ting man kunne strikke ind i en skærpet hundeejer lov. smiley

..nogen folk vægter bare pengene højere(mangler ansvarsfølelsen/seriøsitet fordi det bare er en hund og børnlillen tar al focus osv osv kært barn mange undskyldninger)... Hvis det bedre kan betale sig at hegne haven ordenlig ind end ikke, så skal hegnene nok blive sikret.. / gård osv.. mange muligheder...(evt tilskud til fattige lol) Forstår slet ikke der ikke allerede er en lov som beskytter billister fra denne type hundeejere. :S

(Man kunne også vælge at lade være med at lade hunden gå uden snor uden opsyn eller uden ordenlig indkald, men det er en hemmelighed) Bare fordi man har et stykke græs eller ondt i ryggen, gir ikke en grønt kort for at udsætte andre for fare.

Det er da mange penge værd at både beskytte dyr og mennesker...
    I min optik.. ;p

profilbillede
Kommentér på:
Brenderup løbsk hund :/ (nogen i området)?

Annonce