{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
311 visninger | Oprettet:

Gulvdamper erfaringer {{forumTopicSubject}}

Nu har købt nyt hus og gulvet er et mareridt. Skæve klinker, dårlige fuger, linoleum gulve, etc. Og med 5 hunde (og hvalpe på vej), så har vi seriøst et problem. Jeg kan skrubbe gulvet en m2 af gangen og vandet er sort efter hver m2. Så nu må vi høre om alternativer og her kommer jeres erfaringer ind, for hvorfor prøve os frem når I allerede har løst det for mig ??

Er en gulvdamper pengene værd? Er det smart med stor eller lille tank? Skal den også kunne støvsuge eller bliver den dårligere af det? Hvad er der som vi skal tage højde for mht hvalpe? Og så det som jeg ikke har tænkt over?

Tusind tak for alle input

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gulvdamper erfaringer
  • #1   2. jul 2018 Jeg har en Nilfisk Steamtec 312 Den er GENIAL på vores vinylgulv som har lidt ujævn overflade. Lidt mindre effektiv på fliserne som også har lidt ujævn overflade, men stadig effektiv. Til at rengøre fuger med er den ikke så god synes jeg. Eller jo. Den gør dem fint rene, men dysen skal holdes helt ned i fugen og flyttes forholdsvist langsomt og så tager det godt nok sin tid med et stort gulv. Den kører ikke SÅ længe ad gangen inden den liiiiige skal have varmet vandet op igen så hvis der bliver nogle pauser i rengøringen.
    Det fine i reklamerne hvor man lige suser over badekar, emhætte, komfur osv og så er det skinnende rent. Glem det.

• #3   2. jul 2018 Som svar på et ikke stillet spørgsmål, vil jeg forslå at overfladebehandle gulvene. Måske med noget nano-halløj

• #4   2. jul 2018 Søren: Planen er at rive hele gulvet op og lægge gulvvarme i. Der går nok bare et par år inden at projektet bliver igangsat smiley

• #5   2. jul 2018 Jeg synes at kunne huske at folk var ok begejstrede for den der kombinerede støvsuger/gulvvasker fra Kärcher. Altså til den lette og hurtige rengøring. Fandt lige tråden her: https://www.hundegalleri.dk/forum/off-topic/692501-karcher_gulvvasker___til_hundepletter

Jeg er ret sikker på at der ikke er nemme veje til den mere grundige rengøring. Jeg har selv måttet sande at den eneste vej frem med trægulvet, er at lægge sig på alle 4 med en gulvskrubbe et par gange om året. Resten af tiden bruger jeg en dampmoppe til at løsne skidtet, og så en almindelig Vileda fladmoppe til at gøre resten rent.

Men Kärcher'en kunne være mega lækker når der er mudret udenfor, og hundene sjasker det hele til hver dag.

Kommentér på:
Gulvdamper erfaringer

Annonce