906 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 11 Svar

Dejlige danmark Dejlige danmark

Ja bare en lille, lykken er tråd, skrevet i en kort stund med net adgang smiley
Sidder med min mor, søster og svoger på læsø hvor vi skal overnatte i shelter. Her regner men det er den eneste lyd ud over gøgen, trænerne og en enkelt møgsur spætte, fantastisk.
Cosmo vil have elsket, sådan en tur.

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjerne sæbedispenser fra håndvask 350 kr.
  • Sætte seng sammen 600 kr.
  • Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Ophæng af spejlskab 650 kr.
  • Reparation af AEG vaskemaskine 1.000 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dejlige danmark
  • #1   16. jun 2018

profilbillede
  • #2   16. jun 2018 Det lyder super afslappende smiley

• #4   16. jun 2018 Det er det og takker, det er vidunderligt. Der skulle nu stå traner ikke trænerne smiley Myg og mitter må nu godt smutte et andet sted hen smiley

• #5   16. jun 2018 Lyder dejligt ... smiley ........ I skulle have taget en levende høne med , så havde mitterne og myggene sat sig på den , i stedet for på Jer . ... ( det er også fornuftigt at tage en høne med i seng om natten derhjemme )

Det har jeg selv læst et eller andet sted ... smiley .... Bla. her på HG ... mener jeg . smiley smiley

• #6   17. jun 2018 He he så må det jo være rigtigt smiley stakkels høne. smiley

• #7   18. jun 2018 Hvor ser det bare hyggeligt ud smiley

Jeg overvejer selv, at lære hundene at sove i telt, og tage på tur, med overnatning på shelterplads.

• #8   18. jun 2018 Det er også smadder hyggeligt, Cosmo var med i telt, hvilket han ikke var den største fan af, men tror han ville have elsket shelter smiley

• #9   18. jun 2018 Jeg har sovet i telt ganske mange gange med en eller flere af mine hunde, og alle har accepteret det lige fra starten af og været glade for det.

En enkelt af hundene, Esibelle, har haft svært ved at vente, til vi skulle i seng, men har insisteret på at komme i teltet for at sove, længe før jeg var klar. Det har en enkelt gang kostet et telt, fordi hun brasede gennem netvæggen inden jeg nåede at få lynet op smiley Efter et par timer, hvor jeg stadig ikke var gået i seng, var hun øjensynlig udhvilet og brasede ud af den anden ende. smiley Så var det telt ikke så meget værd, men heldigvis har jeg kun små og billige telte.

Men ud over lige den gang, har der aldrig været problemer med det, tværtimod.

• #10   18. jun 2018 Lene: Det er så nu, at jeg vil glæde mig over, at jeg kun har små hunde tilbage smiley Er sikker på at mine mastiffer også have kunne finde på at brase teltet smiley
    Har tænkt mig at købe et billigt telt, og afprøve det i haven først, så må vi se, hvad banditterne siger til det ?

• #11   18. jun 2018 Ann-marie, men store hunde er nu gode, hvis det bliver lidt koldt hen på natten. smiley

God fornøjelse med teltet og de små banditter.

• #12   18. jun 2018 Lene: Satser på at 4 små varmedunke, kan afgive lige så meget varme som 1 stor smiley

Kommentér på:
Dejlige danmark

Annonce