Sardinien Sardinien
Vi overvejer en sensommer ferie, sidst september et eller andet sted da vi ikke kan rejse her til sommer ... 7 voksne alder 26-59 og barn 1 år... det skal primært være bade (gerne både pool og hav) og afslapning, men vi holder af der er en by i nærheden så vi kan gå ud og spise om aftenen ...
Jeg elsker camping (mobile home) er ikke så vild med hoteller men det kan være ok, vil dog gerne der er køleskab og mulighed for at lave en sandwich, og morgenmad hvis det ikke er med i prisen ..
Overvejelserne er Grækenland, Malaga, Portugal (nok ikke så meget denne gang) og så min favorit Sardinien ...
Så erfaringen med Sardinien i september gerne mht vejret .. og hvilken ende er bedste ... Lige nu er det eneste direkte fly jeg kan finde København - Olbia så umiddelbart var jeg deroppe omkring med bolig ...
Grækenland er det mest de mindre øer jeg har kig på, men hvad er smukkest og hvor bor man så der ikke er for langt til stranden ...
og ja så ikke mindst (alt er relativt) men en samlet pris for fly og bolig på ca. 30.000
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 93 Hunde: 4 Emner: 954 Svar: 18.081
Umiddelbart er vi nok ikke til de mest gængse græske som Rhodos, Kos og Kreta ...
Sivota, Zankynthos, Meganisi, Samos (er ikke helt sikker på stavemåder) og den slags er nok mere sådan noget vi ser på ...
Sardinien