{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Parringshjælp - haster
  • #1   7. feb 2007 Ikke alle tæver er klar på 13-14 dagen, hvis ingen af dem er interesserede kan det være hun slet ikke er højløbsk endnu.
    Der udover har jeg hørt at nogle gange vil de to udvalgte slet ikke hinanden.

Der er nu ikke så meget du kan gøre, men hvis de har gået sammen længe kan det være de har mistet interessen??

• #2   7. feb 2007 Måske er det ikke tid endnu?
    Måske kan hundene ikke lide hinanden?
    Måske passer hundene ikke sammen?

Der er mange muligheder, men hvis hundene ikke vil kan man ikke gøre andet end at vente. De ved selv bedst hvornår tiden er rigtig.
    Ellers kan I jo få dyrlægen til at teste om det er tid endnu.

• #3   7. feb 2007 De går ikke sammen, de får lov at lege et par timer, og så skiller vi dem igen. Men så må vi jo bare vente. Men de virker rigtig glade for hinanden, de leger rigtig meget sammen, og han får lov at slikke hende, men hun "står" ikke rigtig for ham..

• #4   7. feb 2007 Stiller hun sig op? altså halen til siden, undelivet frem osv??

Nogle hunde har brug for støtte, hvad enten det er tæve eller hanhund.

• #5   7. feb 2007 Miss Fich, nej det gør hun ikke, det plejer mine egne tæver at gøre, og så kan jeg jo se at de er ved at være klar, plus at mine egne altid er parringsklar lige efter bogen på 12 dagen.
    Reese, Hun er her for at blive passet, man kan vel godt kalde det en udstationering. Vil lige snakke med ejeren om det med dyrlægen.
    Nej hun har ikke haft hvalpe før og hun er 2 år.
    Troede ikke det var så vanskeligt, det plejer at gå ret nemt med mine egne tæver...

Kommentér på:
Parringshjælp - haster

Annonce