{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.909 visninger | Oprettet:

tatovering {{forumTopicSubject}}

Hej smiley
Jeg elsker tatoveringer, jeg har dog kun én indtil videre.

Jeg vil rigtig gerne have flere, men jeg vil have at de skal have betydning, så jeg ikke om 20 år fortryder dem.

Men jeg mangler inspiration, har i tatoveringer eller har set en i synes er fed, gerne med betydning, så må i meget gerne smække et billede op af den/dem og fortælle om betydningen på den/dem.

Alt inspiration modtages glædeligt smiley

Vedhæftet er min tatovering som jeg fik lavet med min mor få måneder inden hun døde. Det er hendes kys-aftryk og hun fik mit kys-aftryk. Den er skæv og lidt underlig, men det var sådan hendes læber ramte det papir hun kyssede på da den skulle laves, så den er helt perfekt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  tatovering
  • #1   6. apr 2018 En af mine venner har lige fået lavet en tatovering som jeg har tegnet smiley

profilbillede
  • #2   6. apr 2018 Jeg har nogle stykker efterhånden

En ufærdig Fønix på højre side af kroppen og låret, en keltisk knude på højre fod, en traditionel svale på indersiden af højre overarm, et citat fra et queen nummer på venstre underarm og en geometrisk en med triforce på venstre underben.

Den eneste der ikke har en større mening er svalen.

profilbillede
  • #3   6. apr 2018 Min tatovering af min afdøde hunds pote. Jeg har selv tegnet den, og gjorde mit bedste for at efterligne hans sorte pletter på lyserød trædepude. Jeg skulle have valgt en bedre tatovør til at lave den, men den betyder alligevel rigtig meget for mig.

Det var enormt vigtigt for mig at det ikke var en tatovering andre lige så nemt kunne have. Jeg kunne aldrig drømme om at få en google-søgningstatovering. smiley

profilbillede
  • #4   6. apr 2018 Jeg har den her på skulderbladet. Ikke nogen dyb mening, jeg kan bare godt lide havet og skildpadder smiley

profilbillede
  • #5   6. apr 2018 Jeg har 3 tatoveringer og en i tankerne.
    Den første jeg fik er en klassisk tribel, som jeg fik i have af min bedstemor da jeg blev 18 år. Så har jeg en blæksprutte på foden der repræsentere min dyrepasser uddannelse. Og så har jeg en søster tatto på højre underarm. Min søster hat den samme tatto på benet. Vores initialer står bla. I den.

Den jeg hr i tankerne er en tatto der skal repræsentere mit kommende barn. Den skal ligne den på billedet, placering ved jeg ikke lige endnu.

profilbillede
  • #6   6. apr 2018 Jeg har en del... begge mine børns navne (et på lænden og et på håndleddet) smiley
    Jeg har det kinesiske tegn for mor og for kvinde (da jeg aldrig må glemme at jeg er begge dele) på mit ene ben. I nakken har jeg det kinesiske tegn for søstre (søster har den samme i nakken).
    Mit højre ben er en stor tatovering med teksten “Dance your own steps” (8 timer i træk i fri hånd) hvor hjertet symboliserer min mand smiley
    Mit næste “projekt” er hele ryggen, hvor Fugl Fønix skal føre min datters navn på lænden sammen med min søstre tatovering i nakken.
    Fugl Fønix symboliserer min farmor. Da hun overlevede 3 hjertestop, fordi jeg gav hende hjertemassage sagde hun: “Vi to er som Fugl Fønix - vi rejser os fra asken”.

profilbillede
  • #7   6. apr 2018 Jeg har denne ved mit håndled.
    Korset er det samme som min mors faster (der var som en bedstemor for mig) har på sin gravsten. Men udover det kommer jeg fra en landmands familie og er kristen, så det står den også for.
    Ohana er et citat fra lilo og stitch (Disney) som symbolisere min familie og hundene.
    Citat: ohana betyder familie, og familie betyder at ingen bliver efterladt eller glemt.

Det er min plan at min højre underarm skal være til små personlige tatoveringer der har betydning for mig i forhold til familie og hundene. Jeg vil ikke sige minde tatoveringer, for jeg vil gerne hylde livet og kærligheden og ikke kun mindes når det hele er forbi. smiley men det er også til minde om dem der har betydet noget.

På min venstre arm har jeg en drøm om at få en lille fugl der har en knækket lænke om sit ben, og teksten I'm unstoppable, som skal minde mig om at jeg kan klare alt og overvinde min angst.

Så joker en af mine bedste venner med at jeg skal have den samme enhjørning som han har fået lavet, så det kunne nemt ske engang smiley tænker den høre til nede på foden eller benet, så jeg kan dække den til haha..

Og så vil jeg gerne have en pingvin som skal symbolisere min forlovede smiley

profilbillede
  • #9   6. apr 2018 Jeg har en del, denne er den nyeste.
    Betydningen giver vist sig selv, hvis man følger linket og linket deri.. smiley

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1628348773863306&id=675279785836881

profilbillede
  • #11   6. apr 2018 jeg har på ene håndled 5 fugle - symbolisere min mor, far, søster, bror og mig selv smiley
    ned af ribben - tro, håb & kærlighed (Vigtige begreber i mit liv, det at have noget at tro på, kan være drømme, at tro på sig selv, håb og kærlighed har alle brug for i livet, på den ene eller anden måde smiley
    andet håndled citat - Believe in yourself stay strong and never give up - ordene siger lidt sig selv, efter hård skolegang så har disse ord ofte hjulpet mig. og det hjælper at det stå så jeg ser dem hver dag smiley

• #13   7. apr 2018 Jeg har en løvemor med sine 2 unger, som symbolisere mig og mine 2 piger (jeg er født i løvens tegn) og så har jeg denne, som mine piger og jeg fik lavet, efter vi fik min yngste ud af et meget voldeligt forhold.

profilbillede
  • #14   7. apr 2018 #11 Barløse
    Må jeg se den på dit håndled med fuglene?
    Vi har i min familie gået igennem en masse svære ting, bl.a. alkoholmisbrug, skilsmisse og min mors død, som kun har gjort vores bånd stærkere

• #15   7. apr 2018 Laura Maria
    Jeg er ikke så meget for tatoveringer, men den med din mors kys-aftryk synes jeg er skøn,
    en rigtig god ide, som varmer mit hjerte.

• #16   7. apr 2018 Jeg har 2. Et M lige over hjertet, som repræsentere min mors navn, og så har jeg hendes cpr nummer tatoveret i nakken smiley
    -mistede hende i 2013

Jeg har 5 mere i tankerne, men pengene skal være til det smiley

• #17   7. apr 2018 smiley

profilbillede
  • #18   7. apr 2018 Jeg har på benene. Det højre betyder ikke noget, og heller ikke rosen på venstre. Men teksten gør. - Det er lidt svært at få et ordenligt billede af smiley

Så har jeg på oversiden af underarm skrevet "some angels have tails instead of wings" den giver vidst sig selv smiley - dyrenørd.

Og på indersiden af håndleddet har jeg et M jeg selv har tegnet, med 2 små hjerter i, hvor jeg har tegnet det ene, og min kæreste det andet smiley

profilbillede
  • #19   7. apr 2018 Mit meget personlige M smiley

profilbillede
  • #20   8. apr 2018 Åh ja.. Jeg har mit navn på foden.
    Så har jeg en tekst på læggen: Never give up, today is speciel
    Så har jeg en på ryggen: Believe in miracles og 3 sommerfugle sammen med
    På håndleddet har jeg min mormors underskrift med et tro, håb og kærlighedstegn under
    Og sidst har jeg en endometriose-sløjfe på min ene finger

Alle 5 har en særlig betydning for mig.. Jeg er kronisk syg og har brugt de 2 citater rigtig meget. De 3 sommerfugle er et symbol på 3 personer, der betyder uendelig meget for mig.
    Min mormor var helt speciel for mig og at have hendes underskrift med mig altid, er helt vildt ubeskriveligt.
    Min endometriose-sløjfe husker mig på, at jeg er djævelsk stærk!
    smiley

• #21   23. apr 2018 Lidt sent svar smiley Magen til denne, smiley

profilbillede
  • #22   23. apr 2018 Jeg har ikke lige alle billeder af mine da de sidder sådan hist og pist på ryggen

Men har et hjerte jeg lavede efter min morfar døde https://meratahsart.deviantart.com/art/My-tat-173570158

En firkløver efter et voldeligt forhold

En skorpion symbol for at jeg aldrig skal give op

En hest og en blyant som skal laves lidt om fordi den er lidt skæv

Samt kaninen fra watership down da man skal ikke skue bogen/filmen på sit cover og fordi jeg er kanin i det kinesiske stjernetegn

https://i.pinimg.com/236x/38/5d/c7/385dc77e0280a934801d2f8e921d70c7--jack-rabbit-rabbit-ears.jpg

Kommentér på:
tatovering

Annonce