{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

Ingen hvalp til mig alligevel ØV! {{forumTopicSubject}}

Som flere af jeg måske bemærkede var jeg lettere fraværende igår i mange af mine svar i forum - Sorry!

Det skyldes at jeg havde fået en hjerteknusende mail fra min opdrætter i Holland om at der ikke var en hvalp til mig.
Jeg har ventet i 3 år på denne hvalp og endelig så det ud til at lykkedes, men ak nej....
Stor tak til Sussi herfra der hjalp mig og fik oversat teksten fra min opdrætters hjemmeside, så jeg fik bekræftet at noget var rivende galt.
Szafira, tæven, havde haft en meget hård fødsel, og kun 4 af hendes hvalpe overlevede pga moderkagen var bristet, og de resterende hvalpe var blevet kvalt. Den lille hvalp jeg skulle have haft overlevede blot et døgn trods den havde to omsorgsfulde mødre til at passe og pleje den. Så jeg er naturligvis stadig meget knust men håber at den dybere mening med det hele er at DKK vurderer min smukke tæves hofter til at være B hofter så hun kan få et enkelt kuld hvalpe.
Alle fire hvalpe har det godt og vokser fint og bliver bare smukkere for hver dag der går, og Szafira har det også godt og er bare en super mor der også passer en af de små hvalpe der blev født 3 januar og er miniput i sit eget kuld.

Endnu engang stor tak til Sussi for hælpen.

/ Trine

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ingen hvalp til mig alligevel ØV!
Kommentér på:
Ingen hvalp til mig alligevel ØV!

Annonce