{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
731 visninger | Oprettet:

cykel-lapning {{forumTopicSubject}}

hej alle sammen....

ja jeg ville lige dele min begejtring med jer andre.... her lige før nytår købte jeg en ny cykel.... i dag punkterede den så for anden gang... hvilket i sig selv er irriterende... den første gang fik jeg hjælp til at lappe den...
men i dag har jeg helt selv fået den lappet og nu er jeg så stolt af mig selv... det har jeg nemlig aldrig gjort før...

det har altid været nemmere at spørge andre om det da jeg ikke var afhængig af at den ikke var flad... men nu er jeg så afhængig af det og kan selv lappe min cykel nu... smiley for nogen er det sikkert en lille ting... meeeen er nu ret stolt af mig selv alligevel og gjorde det endda uden at knække en negl.. smiley tror jeg er ved at blive voksen nu... smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  cykel-lapning
  • #1   26. jan 2007 Hihi , stakkels negl ;o)) , frisk af dig at gøre det selv . det er slet ikke så svært når man kommer igang :o)

• #2   26. jan 2007 subins og nemos mor.... neglen overlevede uden varige mén.... nej det er nemlig ikke svært.... (eller jo da cyklen er så ny at dækkene er kanon svære at få af og på) man skal bare lige have teknikken...

• #3   26. jan 2007 Dygtig!!! Jeg HAR opgivet min cykel.. Hver gang jeg har lappet den, får jeg lavet hul igen, når jeg sætter dækket på plads.. Så jeg bruger en cykelsmed:-)

• #4   26. jan 2007 jeanette huskede du at kigge efter sten i dækket... for sidder der en sten fast så kan man lappe igen og igen når man sætter dækket på....

jeg var også meget tæt på at få cykelsmeden til det... men han ville ikke lave det mens jeg ventede og gad ikke ind efter den i morgen for så skulle jeg jo "tidligt" op... og så måtte jeg jo selv gøre det....

• #5   26. jan 2007 mark M - neglen knækkede ikke... sagde det bare i sjov... for at virke lidt ekstra sart... og var der røget et par negle under vejs jamen så var de nok vokset ud igen... smiley og ja det er lækkert at cyklen virker igen.. har nok trukket den ca 6km i dag... så jeg har hygget mig... smiley

• #6   26. jan 2007 Tillykke med at det lykkedes for dig. Det er nemlig ikke så svært, hvis bare man lder hjulene blive på. I hvert fald baghjulet.
    Min cykel har i lang tid punkteret ca. en gang om ugen. I starten betalte jeg cykelsmeden 75 kr for en lapning, men med alle de punkteringer, har jeg ikke råd til det i længden.
    Derfor lapper jeg også selv, og er blevet ret skrap til det.
    Går dog og overvejer at få nogle nye dæk på inden længe. Skal bare have hjælp til baghjulet. Sidst jeg pillede det af for at lappe det, kostede det mig knap 400 kr, fordi jeg ødelagde noget i gearene, et narv og mit kørelys (baghjulsbræmsen løsnede sig og skar lygten af)
    Men velkommen i klubben. Jeg hygger mig nemlig også gevaldigt med min cykel.'*GG*

• #7   26. jan 2007 man skal aldrig pille baghjulet af når man lapper det... det gør man mens det sidder på... smiley hvis det er hver uge.. har du så overvejet et par punkterfrie dæk? det ville måske hjælpe på problemet?

• #8   26. jan 2007 Sidsel: Jep!!! Det var fordi jeg fik "nevet" slangen, når jeg skulle sætte dækket på plads...

Evt. stavefejl er lovlig undskyldt, jeg har en bette pind i øret *GG*

• #9   26. jan 2007 hermann det tror jeg gerne... det tog mig et kvarter at få dækket på igen da jeg havde fået det af... var bange for at knække dækjernene... de var af plastik.... såe...

Kommentér på:
cykel-lapning

Annonce