forsøg på cykeltur FNYS... {{forumTopicSubject}}
ja hmmm... jeg lavede jo en tråd igår og cykelanhængere, fordi jeg har fået den "geniale" ide, at jeg vil hjule rundt med mine hundebasser i anhænger på cyklen.... nå men idag tænker jeg så glad og fro.... "det er prøvecykle dag idag" vejret er kanon...solen skinner og det hele er så fint.... jeg springer ned af trappen til min underbo, der er den lykkelige ejer af en flot Christiania bike, med en perfekt rummelig kasse foran....
bruger lange tid på at fore den med tæpper og blød pude, tar varmt tøj på.... giver hunden min allebedste dynevest på....OG ER BARE KLAR....
tror i PISSEHUNDEN vil sidde i kassen....øhhhh no way....
jeg lokker og taler i sødeste stemme.... ( ka bare se på hende at hun tænker fuuuccckkk you)..... nå men så prøver jeg at løfte hende op i kassen...med det resultat at hun spreller som kæmpede hun for sit liv.... efter 3. forsøg ...en hue der er fløjet af H til, en godt potesnasket jakke, og røde kinder giver jeg op..... " SÅ KA DU KRAFTEDME BLIVE FRI MØJHUND"
er bare møj skuffet....
Lykke
jan 2006
Følger: 47 Følgere: 44 Emner: 137 Svar: 5.810
så op på hesten igen og lån den cykel hver dag et stykke tid...
mar 2006
Følger: 50 Følgere: 45 Hunde: 2 Emner: 171 Svar: 4.186
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
øv....
Lykke
jan 2005
Følger: 37 Følgere: 36 Hunde: 5 Emner: 247 Svar: 3.481
så er problemet bare at jeg skal løfte hende op i kassen.... hmmmm ka ikke lige se hvordan det sku ku lade sig gøre....
Lykke
forsøg på cykeltur FNYS...