875 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 7 Svar

han begik selvmord :'( han begik selvmord :'(

En af mine rigtig gode venner begik selvmord natten til Mandag.

Hans kæreste (eks) og ham havde lige fået barn, som snart skal døbes. De to førhenværende turtelduer kunne overhovedet ikke sammen. Hun ville ikke have ham tilbage. Det prægede Christian/Kristian, kaldt Strillo.
Jeg snakkede rigtig meget med ham om hans problemer, da han er min storebrors bedsteven, og derfor jeg kender ham. Han har altid støttet mig, hvis.. 'de store drenge' drillede mig eller andet. Så jeg måtte jo støtte ham igen. Men natten til mandag blev det for meget for den unge mand. (28-29 år, kan ikk huske smiley )

Den store ungkarl - kanon fin fyr plejer at være rigtig stærk, og han plejer at være den glade type - så det er svært for mig at forstå han er væk smiley

Han havde drukket en hel flaske snaps, taget en masse sovepiller, og lagt 2 sække over hovedet. smiley

Jeg er så ked af det. -Blev nød til at tage hjem fra skolen idag, da jeg virkelig ikke kunne klare det. smiley

Hvil i fred Strillo smiley

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  han begik selvmord :'(
  • #1   16. jan 2007 Ikke alle er stærke i modgang, nogle kan ikke finde vejen ud af mørket.

Kan godt forstå din sorg...

• #2   16. jan 2007 puha, hvor skrækkelig en beretning du fortæller. føler med dig

• #3   16. jan 2007 Lene, det er en meget haard situation du er i. Jeg kender den gennem min egen kaereste som mistede sin mor paa den maade. Det er nu du skal vaere staerk og hvis du foeler at du skal snakke med en psykolog om det saa er det virkelig vigtigt at du goer det da jeg har set hva der kan ske hvis ikke man kommer ud med det. Det er osse vigtigt at vaere der for hans eks. som meget vel har skyldfoelelse. Hun skal vide at det aldrig kan vaere hendes skyld eller ansvar. Jeg oensker dig alt held og lykke i fremtiden, og husk at tiden heler alle saar, bare soegr for at arbejde med sorgerne nu, saa de ikk vender tilbage senere i dit liv.
    kaerligehiulsener her fra.

• #4   16. jan 2007 Maja.
    Tak for støtten smiley

• #5   16. jan 2007 tak for støtten allesammen..

Jeg smutter ned under dynen smiley

• #6   16. jan 2007 Det gør mig ondt og ikke mindst for det lille barn ,der nu skal leve et liv uden sin far.Et menneske har sin egen frie vilje og desvære valgte han at bruge den til at afslutte sit liv.Mit råd til dig er at være der for barnet,noget af ham lever vidre igennem det. Fortæl det så ofte du kan om hvor dejlig en far han havde og om alle de dejlige minder du har om ham.Svært at være stærk i denne situation.Sorg tager tid,lad det tage den tid det tager.Knus og kram herfra.

• #7   16. jan 2007 kender til følelsen at miste en til så uretfærdig en skæbne...min fætter tog samme tur, den mand som jeg betragtede som´den storebror jeg aldrig fik, tog sit eget liv..det er uretfærdigt, men en ting er vigtigt, få snakket med nogen om det, det behøver ikke være venner eller familie, det er godt at få det ud, som du gør her.. husk på:
    Du kan ikke forhindre sorgens fugle i at flyve hen over dit hår, men du kan forhindre dem i at bygge rede i dit hår..

Kommentér på:
han begik selvmord :'(

Annonce