{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

undersøgelse om børnetøj {{forumTopicSubject}}

Hej. Håber I vil give jer tid til at overveje følgende spørgsmål. Uanset om I har børn eller ej.

Børn vokser jo lynhurtigt, som ale raske børn jo gør smiley
I alderen 0-1 år, vokser de jo hurtigere end forældrene kan nå at følje med.
Tit så vokser børn ud af deres tøj på ingen tid, og meget tøj er de vokset ud af, inden de har haft det på 3 gange.

Og børnetøj er jo dyrt.

Ville du være interesseret i at leje/låne nyere pænt, rent og fejlfrit tøj via internettet?
For et fast beløb hver måned modtager du med posten en basispakke af tøj i den størrelse og farve som du ønsker. Når barnet (ofte lynhurtigt) er vokset fra tøjet, returnerer du det i den origianale kasse, og bestiller nu en ny basispakke i den ønskede størrelse.

basispakken indeholder 10 stk bodyer med og uden ærmer, 5 sparkedagter, 3 smækbukser, og diverse småudstyr. Sikkert mange andre ting, således at barnets nødvnedige tøj er dækket ind.
Basispakkens markedspris ligger på omkring 800,-

Afhængig af størrelsen vil basispakkens grundtøj udskiftes, så tøjet tilsvarer barnets behov. Eksempelvis vil der både være sutsko, hagesmækker og huer med i efter hånden.

Forestiller mig at prisen blir omkring 500,- om måneden.
Fragten er gratis, du kan få større størrelser og evt tilvalgsudstyr så tit du ønsker det. Du kan dog kun have 1 basispakke hjemme ad gangen, med mindre du har flere børn smiley
Tøjet udskiftes løbende, således at det tøj du låner, altid er 100% i orden.
Du kan stoppe abonnementet når du ønsker det, inden udgangen af en måned, med stop til den efterfølgende måned. Det lånte tøj returneres vasket og i samme stand som da du modtog det.

Ville det være noget for jer?
Håber selvfølgelig på megen respons på dette:)

At skrive her, er ikke ensbetydende med tilmelding smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  undersøgelse om børnetøj
  • #1   15. jan 2007 Nu har jeg ikke børn *S*

Men havde jeg ville det ikke være aktuelt for mig.

Tror sagtens det kunne blive en succes

• #2   15. jan 2007
    ***René** * >

må jeg spørge hvorfor det ikke ville være aktuelt? smiley

• #3   15. jan 2007 Hvad hvis der bliver slidt hul på tøjet?
    Knapper der ryger af?
    Misfarvning pga afføring, opkast osv.?

jeg ville ikke have brugt det da mine var små, heller ikke nu hvor de er 5 og 7½år.

• #4   15. jan 2007 * Miss Fich *
    almindelig slidtage og ting der skyldes normalt brug er der taget højde for. Børn slider og sviner jo på tøj. Det vil derfor også løbnende blive udskiftet, således at det tøj du modtager, altid holder en vis standart. Det vil ikke altsammen være splintende nyt, men uden for mange pletter, og helt, rent og uden fejl og mangler smiley

Hvorfor ville du ikke bruge det?

• #5   15. jan 2007
    Louise D > hvorfor ikke? smiley

• #7   15. jan 2007 Nu er og bliver det forhåbentlig ikke aktuelt her.
    Men her i familien er der næsten hele tiden nogen der har eller lige har haft børn, og vi bruger meget at give både børnetøj og legesager videre i familien efterhånden som ens egne vokser fra... Men jeg kunne forestille mig at havde man en omgangskreds hor den slags ikke praktiseres, så ville det nok være et atraktivt tilbud.
    Der ud over så er det at købe ting til barnet, vel også en af de glæder som mange mødre sætter pris på i dag - derfor der er sådan et boom i børnetøj og mode smiley Så jeg tror mange ville vælge at købe selv alligevel, simpelthen fordi man har lyst til den del af det smiley

• #8   15. jan 2007 ok. tak for svarene smiley

men andre er selvfølgelig mere end velkomne til også at give deres mening til kende smiley

• #9   15. jan 2007 Maria

Hvis jeg fik børn, så ville de bla. "arve" en masse fra alle mine andre søskende , så behovet ville ikke være der

• #10   15. jan 2007 Nej,ville ikke benytte mig af det.. Måske jeg er lidt for mig selv,men kan godt li at snuse rundt efter tøj til Oliver og selv sammensætte tingene.. Samt ha muligheden for at vælge om det skal være tøj til en billig penge eller det skal være det dyre,eller en kombi af de 2..

Alt Olivers tøj blir givet væk,til forskellige vi kender,der har glæde af det.. noget har været brugt en gang..

Men sådan har jeg det bedst,men tror ikke alle har det som mig,kan man høre når man sådan snakker med folk..

Så ja,det er en god ide og tror mange vil benytte sig af det smiley

• #11   15. jan 2007 Min mor har læssevis af tøj der bare venter på at hun bliver mormor smiley Udover det så får man jo tit tøj af familien til den lille og ville da også gerne selv gå ud og købe hvad jeg nu synes..

Så nej, ville ikke benytte mig af det!

Kommentér på:
undersøgelse om børnetøj

Annonce