{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
765 visninger | Oprettet:

Kennel Pige ?! {{forumTopicSubject}}

Er stadig meget interesseret i at komme ud og være kennel pige i en kennel..

Men jeg har ikke fået min far med på ideen han siger bare jeg bare kan være herhjemme ved vores i stedet og være kennel pige.. *GGG*
Ved ikke lige hvordan jeg skal få ham overtalt.. for han er helt umuelig og snakke med nogen gange.. også hidser han sig op også gider jeg ikke længere.. :o/

Men vil stadig gerne hører fra folk som har været kennel pige ude i en kennel og hører hvordan det var ?! og om i kunne lide det osv.. :o/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kennel Pige ?!
  • #2   3. jan 2007 Team - Ja.. :o/

• #4   3. jan 2007 Fie - ja jeg har faktisk samme spørgsmål.. for så kunne det være jeg skulle overveje det i stedet.. :o/ men var også lige inde og kigge på nettet og fandt det samme som dig.. :o/

• #6   3. jan 2007 kan fortælle at jeg har gennemført dyrepasseruddannelsen på aa hundecenter,som jo kun har med hunde,pasning,træning og genoptræning at gøre... Dette kunne man dengang,men ved osse de har lagt uddannelsen om, så man kun må være max et år,hvert sted (mener jeg) Det er et af de eneste steder,kan arbejde med hunde fuld tid,hvis ikke man vil ha med forsøgsdyr at gøre...

• #8   3. jan 2007 Team.. tja hvis hun er mere inde i hvordan uddannelsen er skruet sammen i dag,end vejlederne er.. de aner det jo knapt nok smiley

• #9   3. jan 2007 Frk Lautrup.. Sådan ser jeg nu ikke uddannelsen.. Måske for dem der,arbejder med svin.køer og heste.. Men jeg har i hvert fald fået meget adfærd,kendskab til racer,træning og ikke mindst hvordan man genoptræner hunden korrekt,efter diverse operationer og ved skade,samt har jeg været et stykke tid på et dyrehospital,netop for at se de skadede hunde og hvordan de blir opereret,inden de kom over til os.. Haft meget sparring,med diverse dyrlæger omkring de indlagte hunde,deres medicin,foder osv.. Samt har jeg fået lov til,at passe nogen tusinde hunde gennem årene,af alle slags.. Så uddannelsen er i mine øjne os lidt hvad man gør den til og hvor meget man selv opsøger viden...

• #10   3. jan 2007 Skiilotte: Så en gang for nogen år siden at Sarah Brandes søgte en kennelpige, måske kender hun nogle der kunne bruge en

• #12   3. jan 2007 Susanne - Okay så vil jeg prøve og spørge hende i Odense.. :o/

• #13   3. jan 2007 Dyreassisten.. det var før den blev døbt om.. Det er svært at få en læreplads dernede og skriftlige ansøgninger,kan ikke anbefales

• #15   3. jan 2007 Lene.. er helt enig,medmindre man stillede spørgsmål,så lærene måtte tænke ud over pensum.. nu holder jeg ikke min kæft,hvis jeg syntes tingene er hul i hovedet.. dette har de fået at vide mere end en gang smiley

• #16   3. jan 2007 Taem... Du skal først ringe og sørge for at ejer er hjemme,derefter er personligt fremmøde bedst.. Du skal være totalt skudt i hund og vide meget om de forskellige racer,kunne hundesprog,være fleksibel,ha kørekort.. selvfølgelig er der mange af de ting du lærer,men at ha en god viden i forvejen er bestemt et pluds

• #17   3. jan 2007 Lene.. osse her.. Dem der tør åbne munden,på den gode måde er som regel dem der,røg videre og fik gennemført..

• #19   3. jan 2007 Taem.. så er du godt på vej smiley held og lykke

Kommentér på:
Kennel Pige ?!

Annonce