{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.013 visninger | Oprettet:

Martin
Martin
Følger: 6 Følgere: 9 Emner: 56 Svar: 3.289

Dagens fejl! {{forumTopicSubject}}

Efter en ellers ret perfekt dag, skulle jeg da lige klippe kløer på køteren.

Dæleme om jeg ikke fik brilleret med at få klippet for dybt på en af kløerne så det blødte.

Så køteren kom med et piv (det gør han aldrig), og hans kropssprog til de resterende kløer var tydeligvis præget af en vis mistillid (han plejer at falde i søvn).

Lykkeligvis er en Grosser så nem, at to godbidder og så er vi perlevenner igen.

Gid alle fejl jeg laver, var så nemme at løse... smiley

Har du på lavet nogen fejl i dag? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dagens fejl!
  • #1   21. nov 2017 Nix. Jeg er fejlfri smiley

• #2   21. nov 2017 Jeg er da perfekt smiley Laver ALDRIG fejl!

• #3   21. nov 2017 Jep.

Jeg var så stresset over, at skulle op at stemme, at jeg glemte at låse køleskabet.
    Normalt tager Kia ingenting (slikker måske lidt på det ... så ender hun jo alligevel med at få det), når jeg glemmer at lukke køleskabet, men i dag nåede hun at æde en hel pakke smør, og en pakke pålæg.
    Heldigvis var der så ikke andet end drikkevarer tilbage på nederste hylde. Men lur mig ikke om hun ikke også havde drukket en liter mælk, hvis ikke jeg var nået hjem inden ...

Hun havde også åbnet ovnen, og ædt det kød, jeg havde brugt lang tid på at forberede i går, så det kunne bruges til en lækker ret i aften ... Jeg spiser sjældent kød, så det havde jeg set frem til smiley
    Kia siger jeg godt må låne et enkelt kyllingelår, som undskyldning ... hun skal bare have 2 i erstatning, senest i weekenden ...

Okay, hun var sur over ikke at komme med, tydeligvis. Men hvor er det da træls, hun ikke kan holde den snude væk fra køleskabet smiley
    Hvorom alting er, så fik jeg da stemt, og Kia får ingen godbidder i aften ... for det er jo ikke sådan, at hun ikke fik godt med godbidder, da jeg gik fra hende ...

Hun bliver også mere og mere fræk, på sine gamle dage smiley

... Jeg må hellere finde lidt godbidder til køteren alligevel, den tossede møgvov smiley

• #5   21. nov 2017 Bare rolig Lens, du kan nå det endnu smiley

• #6   21. nov 2017 @Sanne.
    Min får næsten hvad han vil. Jeg kan ikke stå for hans "vær nu sød blik".

Det er meget effektivt, selv på en type som mig. smiley

profilbillede
  • #8   21. nov 2017 Martin: Kia kan også snøre mig noget så grusomt om sine poter. Især nu hvor hun er ved at være en ældre dame. Det er bare vildt så meget frækkere hun er blevet, det sidste halve år ... Om hun lige skal have en uge hvor rammerne lige genopfriskes ... Det er bare så svært, når hun laller rundt som en 2 årig ... men igen med en stor vov (ikke i forhold til din selvf.), så skal hun nok lige trækkes lidt i land igen, så hun ikke bliver til gene/ulempe for andre.

profilbillede
  • #12   22. nov 2017 Gid mine var ligeså nemme smiley
    Har klippet forkert på krøllen EN gang, og han har hadet det lige siden.
    Melanie hadet det bare generelt.
    Og den lille ny, har jeg allerede klippet for langt på, fordi hun spjættede.

jeg er ikke fan af, at klippe klør.

• #14   22. nov 2017 Spørger du mig?

• #15   22. nov 2017 John: Godt spørgsmål. Indtil videre har jeg aldrig haft klippet Kias negle i hendes 10+ leveår ...
    De har været klippet af dyrlægen een gang i forbindelse med en operation, så hun ikke så godt kunne kradse sig efterfølgende ...

Jeg har så kun trægulve og klinker i huset, og hun graver meget, når hun er ude ... Måske det gør en forskel ... Vi går ikke ture på villavejsfortovene ... så det kan ikke være det, der holder dem nede ...

Men der skal nok være en raceforskel ... Noget genetisk, ligesom ved mennesker smiley

• #16   22. nov 2017 Tror det er forsklligt fra hund til hund. Mine spaniels slider deres negle, så de faktisk ikke behøver at blive klippet - de får dem dog gennemtjekket og nippet lidt i, bare fordi jeg kan. Den gamle gårdhundeblanding klipper jeg ulvekløer på ca en gang om året. Den næstældste går på hælene - fuldstændig forkert fodstilling - hendes kløer skal jeg klippe konstant!

• #18   22. nov 2017 Charmetrold smiley

• #19   22. nov 2017 I går da jeg stod og skulle børste tænder, der står jeg og tænker samtidig (multitasking er åbenbart heller ikke lige min ting - godt jeg allerede er blondine!), men imens jeg står der i min egen verden, har jeg lige pludseligt den grimmeste smag i munden - havde så fået puttet håndsæbe på tandbørsten........ smiley

• #20   22. nov 2017 Kom til at træde på Bellas pote da vi skulle ud. Ikke meget, men jeg blev lidt chokeret alligevel, haha.

Derudover synes Vaks, at jeg er en landeplage, fordi jeg skal børste hans tænder hver dag...

• #21   22. nov 2017 Df delte smurte rundstykker og slik ud. Jeg skammede mig men tog imod og spiste det på vej på arbejde.

Jeg kom til at sende mødeindkaledelse ud til fredagabar på en onsdag og kludrede rundt i at rette fejlen så alle computerne på 4 etager stod og sagde ding ding ding hver gang jeg pillede i deres kalendere men så lærte de alle sammen navnet på hende den nye smiley

• #22   22. nov 2017 jeg laver fejl/dummer mig på snart daglig basis xD så self. har jeg også dummet mig idag smiley den er bare for pinlig og "mærkelig" at jeg ikke synes den skal ud smiley

Kommentér på:
Dagens fejl!

Annonce