{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
556 visninger | Oprettet:

øv øv øv {{forumTopicSubject}}

Nu har Nicki i alle de andre år aldrig været bange for nytåraften, så det er ikke noget vi har skulle tænke over, men men men...... i går var han bare SÅ bange. Han gik rundt med halen helt nede på gulvet og var meget ked af det. Han søgte ud på badeværelste hvor der ingen vinduer er, men det hjalpe ikke. Først kl 2 faldt han endelig til ro.

Det er bare så ærgeligt, det plejer jo ikke røre ham, så nu kan man frygte det resten af hans dage, øv øv øv

Godt nytår til jer alle

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  øv øv øv
  • #1   1. jan 2007 Øv hvor surt Bolette >> her hjalp piller ikke Sakki ved midnatstid... :o(

• #2   1. jan 2007 Ja´ ØV´ØV skide træls, ssynd for vovse, men jeg synes FAN... også, altså at de BRAG bliver højere og højere.

• #3   1. jan 2007 synes også de fyrrede meget mere krudt af i år end ellers, så det var måske derfor.

Kl 22 var jeg nede med ham. Der mødte vi en anden gårdhund som bor på vores vej, og den hund er ellers meget menneske sky, og vil f.esk aldrig snakke med mig. Men i går var han også så bange at han kravlede helt op på skødet af mig da jeg satte mig på hug, det er bare så synd for de hunde at de skal være så bange

• #4   1. jan 2007 Kaoz siger heldigvis ikke noget til det =)

Han skulle endda tisse lidt over 00, så vi gik i haven og kiggede på fyrværkeri.. Tror han også syntes det var flot =)

Vi havde ialt 5 hunde til festen igår, de 4 af dem var sååå ligeglade, men stakkels Twister er ligesom Nicki pludselig blevet bange for det, så han havde det ikk så sjovt =(

• #5   1. jan 2007 Luna plejer heller ikke at være bange.. Og var det heller ikke for det meste i går. Men der er de der nye fancy nogle, der lyder som om der er noget der b liver sprunget i luften. DEM kunne hun ikke lide..

Jeg gav hende i sammenråd med Bebe nogle Go'nat piller.. Det er som Valerina nat... Noget naturmedicin, der får en til at slappe af..

De var et hit!!! Jeg havde så også dækket alle vinduer til og da det var værst dansede vi (og jeg sang) til Robbie, det synes Luna var sjovt:-)

Men jeg vil helt klart sørge for at have enten dem eller noget stesolid fra dyrlægen hjemme til næste år.

• #6   1. jan 2007 Hej Bolette
    Øv, øv, ja det må du nok sige. Det har Nicki ikke brug for at være bange.

Mon det var fordi I var i "storstaden" - der bliver jo fyret en hel del mere af... ikke for at give dig dårlig samvittighed, men Kbh er et slaraffenland for "tosser" der fyrer af hele aftenen. Masser af huse som læ for blæst og regn, og det regnede vel først sent på natten der. Det er måske forklaringen.

Vi var i Lynge, og hold da op hvor blev der skudt at hele aftenen, så mine tanker var hjemme hos mine 5, især Bolette og Bianca, som aldrig har prøvet det før. Da vi kørte hjem og nåede uden for Roskilde pladder regnede det, og så åndede jeg lettet op. Så var det nok ikke så slemt.

De var alle bare SÅ glad for at se os, men der var ingen tegn på at de havde været skræmte. Ved halv tretiden fyrede nogle lidt af, og de gør bare lidt af det. Hvor var jeg lettet.

Nu ved du til næste år, at I måske skal udenfor byen nytårsaften eller så skal han have noget beroligende. Han skal i hvert fald ikke "lide" som i nat.

Masser af nuser til Nicki her fra os.

Gitte

PS: Fatter ikke folk der vil bruge så mange penge på sådan noget der bare går op i "røg" - vi må åbenbart ikke mangle noget her i DK.

PPS: Bolette bliver 5 mdr. i morgen, hvor går det altså hurtigt. Nicki og Bolette har i hvert fald en ting til fælles - deres dejlig ører, som ikke er til at stå for.

• #7   1. jan 2007 Min svigermor gav rico en halv øl med honning. det havde vå fået som et godt råd af en meget vellidt dyrlæge hernede og det var bare alletiders. Vores hund var rolig hele aften og natten.. et godt råd til næste år ihvertfald..

Kommentér på:
øv øv øv

Annonce