904 visninger
|
Oprettet:
PÆDAGOG {{forumTopicSubject}}
Jeg har skrevet en opgave om min 1. praktik. I morgen skal jeg til eksamen og jeg har 5 min. til at fremlægge. Jeg havde tænkt mig at snakke om min opgave og så er der få steder jeg har tilføjet noget nyt. Problemet er bare at min lærer lige har skrevet at man skal uddybe opgaven eller tilføje noget nyt som man vil snakke om, og ikke bruge de fem minutter på noget der allerede står i opgaven. Jeg har uddybet min opgave så meget, at jeg ikke kan se hvor og hvordan jeg skal uddybe det endnu mere, eller hvor jeg kan tilføje og hvad.. så det kunne være en kæmpe hjælp hvis der var en venlig sjæl som havde tid til at hjælpe..
dec 2012
Følger: 36 Følgere: 261 Hunde: 2 Emner: 34 Svar: 3.408
Men igen er jeg ikke sikker på om det er en fokus på pædagogstudiet. Men det burde det i min optik...der er en god diskussion lige der og vigtig vægtning
apr 2017
Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 971
jeg valgte så at bruge de 5 min på at forklare ud fra vygotskij's zonen for nærmeste udvikling, og inddrage det for at redegøre for hvordan jeg havde tænkt at min aktivitet kunne bruges til en klasse hvor børnen kognitivt og motorisk var meget forskellige.
men min opgave var også bygget op på at jeg på forhånd vidste hvad jeg ville bruge de 5 min på.
apr 2017
Følgere: 5 Emner: 49 Svar: 971
PÆDAGOG