582 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

Julegave til kollegaer? Julegave til kollegaer?

Kære hg
I er så fuld af ideer og holdninger.

Vi har på mit nye arbejde fået den ide at vi skal have brugt noget af vores kapital fra gavekassen på noget hyggeligt juletamtam.
I den forbindelse skal vi hver i sær for gavekassens budget købe en gave til 200kr som vi så trækker lod om til hinanden sådan alle får en af gaverne.

Men hvad finder man på...?
Det er primært kvinder men der er også to mandlige medarbejdere og meget differentieret aldersmæssigt.

hvad synes i der kunne være sjovt eller fedt at trække i sådan en gave?
Ville i forvente det var noget med påsat byttemærke?
Eller ville i faktisk synes det var sjovere med noget mere skævt eller specialfremstillet kunsthåndværk agtigt fremfor noget klassisk masseproduktion?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julegave til kollegaer?
  • Magnus  J
    Magnus J Tilmeldt:
    feb 2017

Følgere: 20 Emner: 3 Svar: 145
    #1   6. okt 2017 Helt klart noget specielt, gerne noget jeg kunne have stående fremme i huset..! smiley

Byttemærke synes jeg ikke, ville jeg synes var.. Øv..?

• #8   6. okt 2017 Alt andet end pynt. Hvis pynt, så ja tak til byttemærke.

Gavekort til brunch eller biograf, bodum termokrus, blandet lækker kurv, sjov bog, to billetter til rundvisning på toms chokoladefabrik (eller lign - ved ikke helt hvor i landet vi er)

• #9   6. okt 2017 Det er rigtig fedt st høre jeres ideer.
    Også at så mange af jer ville være træt af pynteting. For det var nok det mest nærliggende at finde noget smukt keramik fra en lokal kunstner eller i den dur.
    Så jeg skal måske tænke lidt over i mere aktivitets gave agtige ting istedet.
    Spændende.

• #10   6. okt 2017 Jeg hælder også til sådan en biografpakke eller et gavekort til en gang brunch på en cafe, det ville jeg være glad for at få.

Jeg ville virkelig hade at få noget til køkkenet eller pynteting.

• #12   6. okt 2017 Radar - et par keramik krus, pyntefigure som Lysestager, små vaser osv eller et glasfad kan nu godt finde til 200kr smiley

• Gnekko
    Gnekko Tilmeldt:
    jun 2009

Følger: 6 Emner: 8 Svar: 110
    #13   6. okt 2017 Kunne det ikke være en idé at alle trækker et navn og så køber man gave til den person. Det er så bare hemmeligt, hvem der har købt hvad og til hvem. På den måde er der større chance for at alle får en gave, som de kan bruge.

• #14   6. okt 2017 God ide Gnekko. Jeg vil tage den med videre smiley

• #16   6. okt 2017 Synes at Gnekko's forslag i # 13 er det bedste.

Isabelle
    Kan du ikke lide at komme ud at spise ?

• #18   6. okt 2017 brunchgavekort er sjældent kun til brunch. Vivaldi kan du i hvert fald bare veksle beløbet til noget andet på deres menu kort. Jeg er fx meget mere til en bøf end en buffet. Er ikke så god til at stole på andre kunders hygiejne niveau.

• #19   6. okt 2017 synes også Gnekkos ide er god, så har man lidt nemmere ved at ramme rigtigt, at finde noget alle bliver glade for er svært, jeg ville ikke være glad for dims, men elske et gavekort til an café .... men man kan jo altid bytte indbyrdes efter hvis det er ...

en gang til gavespil i familien var der et gavekort til en pølsevogn med gode hot dogs det var et hit ...

• #21   6. okt 2017 Det er rigtigt Ulla. Men Nissevenner er ikke så let, da vi er spredt på 4 adresser. Og cirkulationen mellem stederne er minimal.
    Jeg tror ikke det er muligt at ændre "reglerne" for i år, men vil foreslå den med at trække et navn til næste år. Det er godt tænkt smiley

• #23   6. okt 2017 Jeg ville nok vælge noget lækkert til ganen - hvis ikke man selv kan lide det, så er der sikkert nogen i familien der kan, eller man kan servere det for gæster. Om det så er chokolade, konfekt, bolcher, drikkevarer - eller måske krydderi eller andet til madlavning. Og det kan jo også sagtens være noget fra en specialbutik, hvis det skal være lidt "ekstra".

Et gavekort er også en god idé - man kunne evt. købe et "universalgavekort", hvor man selv kan vælge hvad det skal bruges til. Det mener jeg de fleste firmaer har - fx goodtimes og bellevue. Det er svært at finde noget alle gider -
    nogle gider ikke brunch, andre gider ikke biografen og hvad man nu ellers kan finde på. Ellers kunne det også være et gavekort der kan bruges i flere forskellige butikker - det har butikscentre og byer med gågade ofte. smiley

• #24   7. okt 2017 Jeg tilslutter mig også Gnekkos forslag, med at købe gaver til én bestemt person, ud fra lodtrækning.

Men hvis ikke det er muligt i år. Så tænker jeg at noget lækkert chokolade vil falde i nogenlunde god jord hos de fleste.

Kommentér på:
Julegave til kollegaer?

Annonce