Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Gardinstang i soveværelset 600 kr.
  • Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Samle to små kommoder 450 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  natbriller til kørsel
  • #1   27. sep 2017 Bliver det ikke svært at køre bil med dem ????? ....... smiley

Sorry ... ku' ik' la' vær' .... Fniiiis ..... smiley

profilbillede
  • #2   27. sep 2017 Altså udover Nittbs... hvad er så natbriller? Jeg kender kun til almindelige briller.

• #3   27. sep 2017 Nittib: for øjeblikket kan jeg da lige så godt have dem på når jeg køre i mørke, det gør ingen forskel, især i regnvejr og modkørende smiley

Natbriller til kørsel gør at der kan ses bedre i mørke. De "sorterer" stærke lys fra, som f.eks modkørende.

Jeg overanstrenger mine øjne når jeg køre i mørke, samtidig kan jeg især intet se når det regner og der kommer modkørende.

• #4   27. sep 2017 Nu ved jeg ikke hvor stor en udskrivning er... men jeg tænker at det kan jo ikke blive værre, og så er det vel forsøget værd.

• #5   27. sep 2017 Den billigste er 35 kr, men den har ikke fået gode anmeldelser (kun i levering)

Dem jeg har kig på koster 350 kr. Har bare ikke lyst til at smide 350 kr ud af vinduet hvis de ikke virker.
    Så er der et sted hvor de er dyrere, men hvor der er tilfredshedsgaranti.

• #6   27. sep 2017 Jeg har også overvejet at anskaffe mig et par.
    Min chefs kone er optiker og hun siger at de hjælper.

Hvis jeg husker det, så kan jeg lige spørge lidt mere ind til dem i morgen

• #7   27. sep 2017 Anni, det lyder godt hvis du vil det smiley

• #8   27. sep 2017 http://www.natteblind.dk/

• #9   27. sep 2017 Har du prøvet med ikke alt for mørke solbriller?

Selv bliver jeg også forstyrret af regn og lys, men det handler mere om min ADD smiley

• #10   27. sep 2017 Sjovt, jeg har modsatte problem. Jeg ser fantastisk om natten, men bliver blændet af dagslys og må stort set altid køre med solbriller, uanset om solen skinner eller ej. Hilsen vampyren der arbejder fast nat/aften smiley

• #11   28. sep 2017 Det problem har jeg også, jeg har tit blevet spurgt hvorfor jeg tager solbriller på når solen ikke er fremme.

Til gengæld kan jeg ikke have solbriller på hvis jeg går, uanset sol eller ej smiley

• #12   29. sep 2017 så har jeg fået nogen natbriller hjem og venter kun på en aften hvor det regner så jeg kan få dem afprøvet smiley

• #13   29. sep 2017 Min chefs kone siger at de ikke tager det hele, men at de hjælper meget.
    Hun tager et par med til mig en af dagene.

• #14   29. sep 2017 Spændende smiley Håber at de virker, så I begge kan komme ud om natten smiley

• #16   30. sep 2017 Det behøver ikke at være regn for at man bruger brillerne.

• #17   30. sep 2017 Anni, nej, men det er der jeg har størst problem med at se noget,

• #18   1. okt 2017 Jeg har virkelig også overvejet det. Mig i en bil i mørke så skal jeg ikke ind i byen. For jeg kan vitterligt ikke se noget for lyset. på landet og landevejen gør det ikke alverden det er mørkt. Der kan jeg sagtens køre..

Er det med styrke du har set til de priser? Og hvor?

• #19   1. okt 2017 Dem jeg får er ikke med styrke.
    Det er sådan nogen briller man kan sætte over sine briller, akkurat som de der solbriller man kan få.

• #21   1. okt 2017 Mikes mor, endnu er det da ikke lykkes smiley smiley smiley

Ginne, det er uden styrke, men til at sætte ud over briller. Har købt nogen til 50 kr, som er 2. sortering, har dog ikke kunne se fejl på dem.

• #23   2. okt 2017 Hos mig er det lige dårligt om det regner eller ej. Bare det er mørkt, så har jeg problemer.

• #24   12. okt 2017 Jeg er glad for at jeg ikke fik investeret i de lidt dyrere briller, men købte nogen 2. sortering til billigere penge.

Har prøvet at køre med brillerne et par gange, men min hjerne nægter at samarbejde når jeg har dem på, så det er som om jeg ikke "ser" noget når jeg køre, dvs. jeg kan ikke holde fokus. Om det bare er en tilvænning ved jeg ikke.

Jeg kan dog mærke at mine øjne er mere glade for dem, de bliver ikke lige så meget overanstrengt.

Jeg har endnu ikke prøvet briller helt i mørke hvor det regner, men der går nok ikke lang tid før det er helt mørk om morgen smiley

• #25   12. okt 2017 Jeg købte et par til 399 kr og dem er jeg rigtig glade for.
    De virker ret godt.
    '
    Helle - det kan godt være at du lige skal vænne dig til at have dem på.
    Jeg er brillebærer og jeg kan huske at da jeg fik mine første briller, så tog det lidt tid før jeg havde vænnet mig til dem.
    Jeg har lige fået nye briller igen og dem måtte jeg også vænne mig til. Sådan er det hver gang jeg får nye briller.

• Orla B
    Orla B Tilmeldt:
    dec 2017

Følger: 1 Svar: 1
    #26   18. dec 2017 [/b][/b][/i]

• Malene J
    Malene J Tilmeldt:
    okt 2018

Følger: 1 Svar: 1
    #27   3. okt 2018 Hej,

Min optiker har fortalt mig, at hvis man skal se bedre i mørke, så skal glassene laves efter, hvordan mine øjne ser i mørke. Jeg fik taget en synsprøve, hvor han både tjekkede mit syn i dagslys og i mørke. Og så fortalte han, at briller med gule glas er gode til f.eks. cykelløb og jagt, fordi man kommer til at se kontraster klarere og ikke bliver blændet af sollys. Men han sagde også, at man IKKE skal bruge kørebriller med gult glas om natten, fordi det gule glas fjerner for meget af lyset man skal se med. Det går ud over synet ud til siderne så man ikke så godt kan se mørke cyklister i vejkanten, eller dyr der kommer ind foran bilen. Der står mere om det her: https://www.nytsyn.dk/natkorsel og her https://www.nytsyn.dk/natbriller

• #28   3. okt 2018 Hej Malene

Tak for dit svar. Jeg har dog ikke problemer med de der bliver nævnt. Det eneste som ændre sig når jeg bruger natbrillerne, er at hvidt lys bliver til dæmpet gult lys.

Kommentér på:
natbriller til kørsel

Annonce