En død, og en mega syg. =( {{forumTopicSubject}}
ved godt at dette ikke er om hunde... men fordi der ike er et kanin galleri eller et marsvine galleri. ville jeg gerne dele dette med jer..
jeg fik et marsvin i sommers,, og han var så rask. men idag da jeg kom ud til mine (kaniner og Elvis mit marsvin) ( jeg har 6 kaniner og et marsvin)
Lå Elvis i bunden af burdet..
han plajede at være så rask. men nu er han død. jeg ved ikke hvorfor,,
og så i dag blev min bedste ven Snip ( min første kanin ) syg. han er 5½ år. og han har altid klaret det godt.. jeg ved ikek hvad der er galt med ham. men han siger alle mulige mærklige ord.. jeg bliver helt ked , og kan begynde at græde . så man siger de lyde...det er virkelig for færteligt !" me nhan er ikke DØD !
Men ejg vil gerne takke.: Team Hvis Schæfer. - Sune og Kosmo. fordi de fik mig til at grine. og komme op med modet igen.. =) TAK
Ville bare gerne dele det med jer ..
okt 2006
Følger: 33 Følgere: 31 Hunde: 4 Emner: 110 Svar: 408
okt 2006
ja tak. det håber jeg . for han er jo min bedste ven
okt 2006
Tak skal du have. nej det er ikke sjovt. og når begge ting sker på en dag- Snip bliver mega syg. og Elvis dør..
okt 2006
Følger: 6 Følgere: 10 Hunde: 5 Emner: 30 Svar: 249
okt 2006
ja. jeg havde problemer i skolen i 2-3 år. hvor jeg ingen venner havde. da jeg var ni år. og så fik jeg mit første dyr ( 13 . september 2000. ) af mine forældre som jeg kunne bruge som ven, intil jeg fik nogle venner igen.. og så blev snip min bedste ven. og jeg fik modet ti lat snakke med mine venner i klassen igen. hee
okt 2006
Elvis står over i den eneside af det store rum mine dyr er i. og over i dan anden side står det 2 rækker med kanin bure 3 på hver række. og der er aldrig sket så'n noget før.
men tak for linket , kigger på det.
okt 2006
Hehe tak
Sara Maria T.
Ja. det føgles meget bedere at dele det med noglen end bare at holde det inden i en selv
En død, og en mega syg. =(