{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
554 visninger | Oprettet:

Tosafoto takker {{forumTopicSubject}}

alle som har fået taget billeder af os i 2006 , vi glæder os til at møde mange nye som gamle i det kommende år smiley . Tusind tak for jeres trofaste støtte.

Kviterer her med et album af de hunde vi har taget i studie de sidste 2 mdr .

http://www.hundegalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=2011


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tosafoto takker
  • #1   18. dec 2006 det er os der takker smiley

  • #2   18. dec 2006 God Jul til alle jer også , vi holder en dejlig lang Juleferie startende idag ... *SG*

  • #3   18. dec 2006 øv jeg ville osse gerne havde kunne takke jer, men vejrguderne var jo ikke med os, da Tabu skulle lege model, og han havde sådan glædet sig

    men jeg glæder mig til i kommer til næste år, og håber vejret er med os, nænner ikke at skuffe ham igen.

    men kan da takke for en hyggelig sludder forleden dag, var rart lige at se jer igen.

    håber hun giver mig lov til at se billederne *S*

    Glædelig Jul Torben og Susanne


  • #4   18. dec 2006 Sanne.... Selv tak.... nu er det snart min tur til at byde på middag........ smiler spørg lige Torben hvordan han selv synes det går med de Sønderjyske æbleskiver.... Griner... kunne ikke lade vær......

  • #5   18. dec 2006 vil også gerne takke jer. Det har været en kanon oplevelse at få taget billeder hos jer - utrolig en tålmodighed I har. Det har vi oplevet, både da Susanne skulle tage billeder af vores 5 boxerhvalp, som jo nærmest minder om en sæk lopper og så i studiet, hvor I formåede at tage billeder af vores 5 børn, uden det blev til skrig og skrål - og mor her overlevede uden at blive stresset;O)

    I ønskes en glædelig jul og et rigtig godt nytår - jeg ved vi ses i det nye år;O)

    Mange hilsner
    susanne


  • #6   18. dec 2006 Vi siger osse tak - billederne vi har fået er simpelt hen superflotte smiley

  • #7   18. dec 2006 Tusind tak til jer alle smiley , og Glædelig Jul til jer alle.

    MANDAU ...
    Torben siger at han har øvet si hver dag siden *SG* . og er du frisk byder han på æbleskiver og gløgg efter jul ? *SG* smiley


  • #9   19. dec 2006 Eva.

    Selv tak smiley .

    Ville dog ikke ligge din datter herop , synes du selv skal have den ære , hun er jo hamrende charmerende og billederne med hundene er SÅ gode af dem smiley

    Knus
    Sanne


  • #10   19. dec 2006 det er bare fantastiske billeder i tager, bliver helt misundelig på alle dem der har fået taget disse dejlige billeder af deres vapser

Kommentér på:
Tosafoto takker

Annonce