637 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Computerspil med hunde Computerspil med hunde

Hej alle
Håber det er ok, at jeg slår indlægget op herinde. Jeg er ved at undersøge markedet for computerspil med dyr i hovedrollen og håber i den forbindelse, at I vil besvare mit spørgeskema. Det tager kun et par minutter.
På forhånd mange tak smiley

https://da.surveymonkey.com/r/GMJWDDB

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Bundventil skiftes i vask 400 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Ophæng af lampe 350 kr.
  • Planlimning af kogeplade 1.000 kr.
  • Toilet løber 1.000 kr.
  • Overgang EL net 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Computerspil med hunde
  • #1   31. aug 2017 Hvad er formålet med at undersøge markedet? Computerspil er ikke sådan lige at opfinde, programmere, annoncere og tjene penge på?

• #3   31. aug 2017 Jeg går i stå hurtigt i skemaet da jeg spiller noget andet end de nævnte, men ikke har en andet-mulighed.

• #4   31. aug 2017 Jeg kunne også godt bruge flere muligheder i spil, selvom jeg spiller en del af de der er listet op, men mine primære spil var der ikke.

Jeg synes allerede der er rigtig mange spil alla det du nævner til sidst, hvor man skal sige hvad man kunne være interesseret i, i forhold til spil med hunde.
    Størstedelen af dem er gratis spil på app/facebook/børnespilssider, et sims lignende spil med hunde findes jo, for sims har lavet pets, hvor du kan styrer din hund næsten på ligefod med simmerne, og det kræver virkelig meget at skulle opbygge et spil som sims.
    Spillet skulle være af virkelig god kvalitet, som sims kvalitet og billigt for at jeg ville bruge penge på det. Ellers ville jeg bare tage en af de tusindvis af andre lignende gratis spil i stedet. Jeg tænker jeg kun ville komme til at spille det sjældent og som tidsfordriv når jeg lige kedede mig, så det er ikke et spil jeg på nogen måder vil ofre særlig meget på.

• #5   31. aug 2017 Sims har en ny pets release om et par måneder, hvis det har interesse smiley

• #6   31. aug 2017 svaret, men der findes allerede en del online hundespil (på engelsk) der opfylder mange af de krav du spørger ind til

Kommentér på:
Computerspil med hunde

Annonce