Computerspil med hunde Computerspil med hunde
Hej alle
Håber det er ok, at jeg slår indlægget op herinde. Jeg er ved at undersøge markedet for computerspil med dyr i hovedrollen og håber i den forbindelse, at I vil besvare mit spørgeskema. Det tager kun et par minutter.
På forhånd mange tak
https://da.surveymonkey.com/r/GMJWDDB
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 2.876
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.191
nov 2012
Følger: 94 Følgere: 215 Hunde: 4 Emner: 287 Svar: 8.239
Jeg synes allerede der er rigtig mange spil alla det du nævner til sidst, hvor man skal sige hvad man kunne være interesseret i, i forhold til spil med hunde.
Størstedelen af dem er gratis spil på app/facebook/børnespilssider, et sims lignende spil med hunde findes jo, for sims har lavet pets, hvor du kan styrer din hund næsten på ligefod med simmerne, og det kræver virkelig meget at skulle opbygge et spil som sims.
Spillet skulle være af virkelig god kvalitet, som sims kvalitet og billigt for at jeg ville bruge penge på det. Ellers ville jeg bare tage en af de tusindvis af andre lignende gratis spil i stedet. Jeg tænker jeg kun ville komme til at spille det sjældent og som tidsfordriv når jeg lige kedede mig, så det er ikke et spil jeg på nogen måder vil ofre særlig meget på.
jun 2017
Følger: 43 Følgere: 260 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 2.876
okt 2010
Følger: 18 Følgere: 1317 Hunde: 1 Emner: 203 Svar: 13.333
Computerspil med hunde