death note -film death note -film
er der nogle herinde der har set den nye death note film?
!!! før du læser videre, hvis du ikke har set filmen og ikke ønkser spoiler stop her!!!
Jeg så den i går og er mildelst talt skuffet....
den var noget værre lort !!
L - normalt helt hvid (i tøjet) og lidt germ-freak som ellers ikke rigtig går ud, meget forsigtig men dygtig og meget udspikuleret dekektiv, var fuldstændig ødelagt for mig.. ud over de havde valgt at klæde ham i helt sort og placere ham uden for sit batcave, så var han også bare irrationel og styret af sine følelser...
Light - aner ikke hvad fanden der gik galt der? alt? 10 min inden i filmen får han pludseligt en psykopat kæreste som han fortæller alt til (de kendte ikke hinanden før overhovedet) og hun begynder at skrive navne i bogen med ham... han opfinder selv navnet Kira for at mislede politiet...
og amen han er bare så irrationel og idiotisk jeg bliver sindssyg!
alt i den film gik bare galt... som om skaberen havde læst 2 sider af mangaen og se start afsnittet af anime'en og måske også et eller andet afsnit midt i...
filmen var en kæmpe skuffelse for mig... havde ellers glædet mig så'rn til at se den... spild af 1 time og 40 min!
jul 2015
Følger: 2 Svar: 204
mar 2016
Følger: 11 Følgere: 207 Hunde: 5 Emner: 56 Svar: 1.473
synes du skal se den alligevel, den mindede mig om hvorfor jeg elsker animen så meget og så gjorde den mig lettere vred men det er okay
bogen kom også pludseligt med et sæt regeler... amen du er nødt til at se den
jul 2015
mar 2016
Følger: 11 Følgere: 207 Hunde: 5 Emner: 56 Svar: 1.473
fuldstændig åndsvagt
og alle de navne tidligere ejer af bogen havde skrevet ned stod der endnu..
reyuk var også sådan ond?
ikke at han er godheden selv i animen men han er mere en observatør mens heri er han meget overtalende og så forsvinder han bare lige pludseligt..
rem er ikke med overhovedet
jul 2015
maj 2009
Følger: 25 Følgere: 27 Hunde: 4 Emner: 274 Svar: 3.407
Men det er nok fordi at min kæreste og jeg er i gang med at se den japanske anime udgave, som er ekstrem fed, dødsguden har meget mere karakter der..
- selvom jeg synes at Willem Dafoe er et genialt valg til at ligge stemme til Ryuk
death note -film