783 visninger
|
Oprettet:
Dyrlæge besøg {{forumTopicSubject}}
Hejsa. Min lille hund har skravet noget af hornhinden af på grund af et sand korn. Hun skal nærmest hele tiden til dyrelæge så nu vil jeg prøve at gøre det behageligt ved dyrlæge. Jeg har fået mange råd om at jeg skal tage der hen med hunden et par gange før men vil lige høre jeres mening
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 51 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 2.742
Så min blandning Jackline. Hun hadede dyrlægen, hadede nåle og bed efter dem hvis jeg ikke holde hende når de stak. Måtte løfte hende inde og hun er dem af dem alle der kommet der mindst for dårlige ting.. hun gad heller ikke alle mennesker, så kun mig.
Så tror det kommer an på hunden og dyrlægen. Men vil søger for jeg synes det var fedt at være der og man altid får mad der, hvis det er det hun synes er fedt..
feb 2007
Min veninde har to typer en langbenede tynd model og en lavstammet og tynd i det, min hanhund er til den store type men ikke den tunge af dem. Men skal nok skrive næste gang jeg er i Viborg med min
feb 2007
maj 2009
Følger: 2 Følgere: 31 Annoncer: 16 Emner: 186 Svar: 10.528
Besøg din dyrlæge med jævne mellemrum uden at hunden fejler noget. Og når i er der, så sørg for at de søde dyrlæger/veterinærsygeplejersker rundhåndet deler lækre godbider ud.
Sæt din hund tit og ofte op på et bord, hvor du undersøger ører, tænder, negle, ja over det hele og husk at beløn.
Få også andre til at undersøge den mens den står på et bord.
Kan du få lov til også at stille den på et bord fremmede steder og få fremmede til at undersøge den, er den helt i top
maj 2008
Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 124 Svar: 6.751
Jeg ved ikke, om Chili er bange for dyrlægen, men det omvendte er tilfældet. Det ved jeg
Dyrlæge besøg