{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
297 visninger | Oprettet:

Køb en britisk hjemløs {{forumTopicSubject}}

http://finans.dk/erhverv/ECE9726951/dansk-virksomhed-koeber-britisk-hjemloes-for-200000-kroner/?ref=eblistermest&ctxref=ext

Faldt lige over den her artikel. Og har det sådan lidt ambivalent med det her "kunststykke".
Et eller andet sted, er det jo fint at der bliver gjort opmærksom på samfundets skyggeside, og at de hjemløse kan få økonomisk støtte ud af at "lade sig sælge".
Omvendt så har jeg det ikke så fedt med tanken om at kunstneren selvfølgelig også tjener penge på det, og det undrer mig at en dansk kunstner ikke sætter fokus på danske hjemløse ?

Hvad mener du ? Er projektet hot eller ej ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb en britisk hjemløs
  • #1   16. jul 2017 sikke noget mærkeligt noget synes jeg...
    tænker de mennesker har det hårdt nok i forvejen! hvorfor gøre dem til et objekt for andres morskab?

det forstår jeg altså ikke...
    synes ærlig talt ikke det kaster et positivt lys i den retning?

• #2   16. jul 2017 Det positive er vel at der sættes fokus på hjemløses situation, og at de får økonomisk støtte ?
    Men jeg er helt enig i at det er et mærkeligt projekt.

• #3   16. jul 2017 ved bare ikke om jeg synes det er et godt fokus?
    og hvor meget får den hjemløse af kagen?

og hvad bruger den hjemløse sin del på?

synes måske bare der er andre måder at hjælpe på end lige denne! smiley

• #4   16. jul 2017 I artiklen står der at de hjemløse får halvdelen af indtægten, dvs 100.000 kr, for hver hjemløs der "sælges". Hvordan det så rent administartivt fungerer, ved jeg ikke ? Går ud fra at det er herberger, suppekøkkener eller lign. som får pengene ?

• #5   16. jul 2017 hm det kræver måske dybere forklaring?

for hvem vil "chippes" og overvåges uden faktisk at få nogle penge?

det virker altså underligt det projekt!
    og tænker ærlig talt også, hvorfor?

hvad får man ud af at overvåge en person, se på sin mobil at han sidder i diverse gyder, muligvis på stoffer eller meget fuld?

tænk lige hvis den hjemløse dør? så kan du se på gps'en en plet det samme sted i flere dage uden bevægelse, hvad gør man så?

hjemløse her har det ikke for godt, men i england er det da 10.000x værre...

problemet skal der helt 100% være fokus på!
    men føler bare der er så mange andre langt mere hjælpsomme måder at gøre det på!

• #7   16. jul 2017 Jeg forstår heller ikke konceptet smiley Specielt ikke delen med ovrvågning ????
    Hvad fa'en får en dansk virksomhed ud af at kunne sidde og overvåge en britisk hjemløs ??

Kommentér på:
Køb en britisk hjemløs

Annonce