{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  London.
  • #1   4. jun 2017 smiley

  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.277
    #2   4. jun 2017 Det var jo til at forudse. I nu et land der har ødelagt det for deres egen befolkning. Der vil sikkert stadig være folk,der mener der ikke er noget at være bange for i London og at det ikke er mere farlig der,en andre steder.

    En fornægtelse af virkeligheden. Jeg kan ikke lade være med at tænke på komiske Ali. Desværre er der ikke noget som helst sjov ved situationen.


  • #3   4. jun 2017 Frygteligt altså smiley

  • #4   4. jun 2017 Det er da helt uhyggeligt som Englænderne er udsatte for terror for tiden smiley og som nogle skrev sidst " i sidste tråd ang. terror`en i England", så burde de angreb ties ihjel, for der er jo nærmest gået "sport" i at bruge biler til at påkøre større menneskemængder efter episoden i Tyskland. Hvor er det en sørgeligt og forfærdelig udvikling. smiley
    Min største medfølelse går til alle ofre, deres familier, venner og self. alle der var tilstede under angrebene. smiley smiley
    Gid Fan*en tage ALLE de satans ekstremister der gør livet til et helvede for alle alm. mennesker, overalt på jorden. smiley


  • #6   4. jun 2017 smiley

  • #8   4. jun 2017 Usmageligt at bruge et angreb og en tråd som denne på at forsøge at få ret i en ældre debat, der handlede om at vi ikke må lade os skræmme, lade os styrer, eller leve vores liv i evig frygt for noget der er en uendelig lille chance for vil ramme en.
    Det er vist hvad jeg har at sige til det.
    Mine tanker går til de ramte og min respekt går til de der skød gerningsmændene på stedet.


  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.277
    #11   4. jun 2017 Hvem skal bestemme hvad man må være bange for Zenta?. Dig. Hvem skal bestemme om man må tage nogle valg ud fra nogle fornuftige betragtninger, uden at skulle beskyldes for at lide af angst.

    Det eneste usmagelige var jer der ikke have forståelse for andre folks valg. At skrive der ikke var en reel risiko,var en hån imod dem der har mistet livet og deres pårørende.



  • #13   4. jun 2017 Enig Lens.

    Max, eller gå tilbage til den tråd der handlede om emnet om frygten for rejsen, denne tråd handler jo om noget andet..


  • Max H
    Max H Tilmeldt:
    dec 2008

    Følgere: 9 Emner: 11 Svar: 3.277
    #15   4. jun 2017 Lens. Så du vil bestemme hvad jeg skriver. Det er ikke engang din tråd. Det er da plads til at du kan skrive om den enkeltes ansvar og alt muligt andet.

    Det vi ser er prisen for det samfund man har fået i England. Intet andet.


  • #16   4. jun 2017 Jeg plejer ikke at blive bange for terror angreb-men blev da til morgen lidt nervøs alligevel-min voksne søn er i London ligenu-så har siddet og ventet på besked fra ham.. han har lige svaret at han er ok smiley

  • #17   4. jun 2017 Jeg må indrømme at jeg set på baggrund af de seneste tragiske angreb overhovedet ikke kommer væg på mig at folk bliver mere til at stemme på DF og gerne vil have lukket grænserne.

    Der er ingen tvivl om at angrebene er blevet langt mere og oftere efter landene er blevet tvunget til at tage dem ind i massevis.

    Det er så tragisk og jeg håber virkelig at nogle snart vågner op og ser vi ikke kan redde hele verdenen.


  • #20   4. jun 2017 Jeg sidder og ser TV2 NEWS og de har lige sagt at der er 48 i behandling på hospitalerne og ikke "kun" 30, et ukendt antal er stadig i kritisk tilstand og så noget jeg ikke har hørt før nu, 9 er døde, hvor de 3 så er gerningsmændene. Jeg troede indtil nu at det var 6 ialt incl. terroristerne smiley smiley .

  • #22   4. jun 2017 Anya. Jamen de er jo ikke kun folk der kommer udefra, mange bor jo i landene hvor "tingene sker", bare se hende den 16årige fra Kundby "pære Dansk" men hun ville alligevel sprænge folk i luften. Folk bør holde øje med hvad der sker på Internettet for det er bl.a. der findes og "oplæres" nye ekstremister.

    Lens. Jeg ville ikke ha`at "angst-tråden" blev "genoplivet" bare at Max skrev i den, i stedet for denne smiley


  • #23   4. jun 2017 Som en dansker sagde, der var tilstede under angrebet: "Vi fokuserer på det forkerte i de politiske debatter. Det er vigtigere at tale om klima og sult i andre lande end give sådan nogle afstumpede idioter opmærksomhed."

    Jeg føler med de berørte i England, men vil give ham ret. Terror i vores del af verden får alt for meget opmærksomhed og med forkert vinkel.
    Fokusér istedet for på vores problemer, som vi har - og så tag disse afstumpede, hjernedøde idioter for hvad de er: Folk, der mangler empati og som er affødt af ekstremisme. Der er INTET normalt over dem eller deres holdninger.
    Og her taler jeg KUN om dem, der har udført aktionen.


  • #24   4. jun 2017 Helt enig DKK. "De skal ties ihjel" får de ingen opmærksomhed må de gå andre veje, "forhåbentlig at slås med en pen frem for våben og biler" og der er mange ting som er betydelig vigtigere at tale og skrive om end de sk*de ekstremister. smiley

  • #27   4. jun 2017 Politikere og domstole må snart komme ned på jorden til os andre.

    Hvad skal de da gøre ved det ?


  • #30   4. jun 2017 Mine tanker går også til det store flertal af fredelige muslimer, der endnu en gang forventes at skulle stå på mål for en terrorhandling.
    Jeg bryder mig ikke om nogle vestlige lederes retorik, hvor terroren beskrives som kujonagtig. Det, mener jeg, ville passe bedre på de skrivebordssoldater, der fjernstyrer droner med bomber hen over beboede områder.


  • #32   4. jun 2017 Medierne er vel også skyld i , at nogle "tosser" får "gode ide'er" ...De sidder ligefrem og fortæller i TV hvor nemt det er at lave en b**** og hvor man kan købe remedierne .
    Ja... jeg ved godt at "tosserne" selv kan finde det på nettet .... men ligefrem sidde og fortælle det på TV. ... ?????


  • #33   4. jun 2017 Lens - der er jeg ikke enig. Folk har ret til den mening de har. Mine forældre stemmer DF og jeg har på ingen måde lyst til at snakke politik med dem hver gang jeg kommer hos dem fordi nogle mener man er racist eller nazist af at stemme der.

    Jeg kan godt forstå hvor de kommer fra. Når man ser sit land blive ødelagt af vi skal tage hensyn til udefrakomne og i forsøg på at redde hele verdenen.

    Jeg er ikke naiv og jeg ved godt nogle af dem der laver terror her, er folk der bor her, Men det er som regel også nogle af dem der ikke gør noget for at være en del af vores samfund.

    Så hvis man nu i stedet for at ville tage hensyn til dem hele tiden, sætte nogle krav og reagerede udfra dem så hjalp det nok også lidt (:

    Jeg har rigtig ondt af de muslimer som godt kan finde ud af at bo her, som os oplever at blive dømt på noget få idioter gør.

    Jeg synes bare ikke det konstruktivt eller hjælper at de politiske debatter ender op i om vi må holde jul eller skal undlade gris i skolekantinen.

    Det svært for alm mennesker at gøre ret meget, da mennesker er blevet mega følsomme idag, racisme/nazime kortene bliver jo trukket over ingenting i nærmest alle debatter idag ligeså snart det handler om indvandrere.

    Jeg er faktisk 98% af tiden holdt op med at deltage i de debatter netop af den årsag.


  • Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

    Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 1.149
    #34   4. jun 2017 Mine tanker går også til det store flertal af fredelige muslimer, der endnu en gang forventes at skulle stå på mål for en terrorhandling


    Kan der nævnes et eneste land hvor muslimerne er forblevet fredelige efter at de er blevet de fleste...


  • Peter
    Peter Tilmeldt:
    okt 2016

    Følgere: 3 Emner: 3 Svar: 1.149
    #36   4. jun 2017 men flertallet af de muslimer, der er i vores lande, er fredelige

    Ja, indtil de bliver flest..

    Tror du, Peter, at der kommer et flertal af muslimer i England eller Danmark?

    Håber ikke at det bliver i min tid.. smiley


  • #52   4. jun 2017 Jeg tror aldrig nogen vil komme til at forstå , hvad der sker i deres hoveder.
    De kan ikke fordrage os i Vesten ........ men de kan jo heller ikke lide "dem selv" ....
    De ligger jo og slås indbyrdes også.... i hele verden .

    Jeg er i alt fald forvirret smiley


  • #53   4. jun 2017 Jeg var på vej i seng i aftes/nat, da tv2 pludselig slog over i breaking news. Det første jeg tænkte var selvfølgelig hvor skrækkeligt det er, og at jeg føler med de berørte.

    Det næste jeg tænkte var , at vi i dag ville vågne op til endnu mere had, splittelse og frygt, og at det jo netop er noget af det de tosser der laver sådanne handlinger ønsker. Jeg ville ønske at folk efter sådanne angreb netop stod mere sammen, uanset om man så hedder Ali eller Bente, er muslim , kristen , jøde eller noget helt andet. Jeg forstår simpelthen ikke at folk ikke kan tænke sådan, men straks begynder på had, fordomme og mere splittelse.

    Vi render jo heller ikke rundt og mistænker og anklager alle mænd for voldtægt, alle kvinder for at ruske deres babyer, alle der hedder Anni for at have et bordel, alle der hedder Peter for at slå deres kæreste og stedbørn ihjel osv. Hvorfor er det så lige at folk ikke kan skelne her, i min verden burde folk sgu altså være klogere og have mere hjerne. Ja undskyld mit ordvalg, men jeg syntes sgu det er uintelligent når man ikke kan finde ud af at skelne, men bare skærer alle over en kam, og spreder mere had og splittelse!.


  • #57   4. jun 2017 I formiddags læste jeg at der var blevet opfordret til at "vise varevogne, knive og pistoler" på en eller anden hjemmeside for nogle radikale muslimer.

    Kort tid efter skete det her.

    Vi kan ikke tie det her ihjel, det har sit eget liv og vi bliver nødt til at erkende, at det er sådan det er og at det nu er en del af vores liv. Som det har været en del af livet i mellemøsten i rigtig mange år.

    IS er pressede lige nu og det giver sig selv, at det gør at de slår sig mere i tøjret. Mennesker i hvilken som helst del af verden kan hoppe på den limpind og dermed kan vi aldrig sikre os. Der er ingen rettesnor.

    At lukke grænserne giver simpelthen ikke mening, hvis man kigger på, hvem det er, der begår disse ting.
    Det forandrer intet. Radikalisering foregår på nettet og det kan være naboen, der ryger på. Skal vi lukke nettet?

    Det, der giver mening er, at vi holder op med at sprede hadefuldheder. Det æder både os selv og andre op indefra.


  • #60   4. jun 2017 IS tager skylden for alt.

  • #62   5. jun 2017 Tog de også skylden for det angreb den 22?

  • #63   5. jun 2017 Ja, Zenta.

  • #64   5. jun 2017 Ja selvfølgelig smiley

  • #66   5. jun 2017 CH. Jeg er helt enig med dig i #57 Det jeg mente med at tie dem ihjel var, at hvis journalisterne ikke skrev så meget om alle deres ugerninger og TV ikke viste så meget om deres agenda, så måtte de finde andre veje at gøre folk opmærksomme på dem end terrorhandlinger "håber jeg". For du har ret i at man ikke kan tie tingene ihjel som de er nu og/eller som det gøres nu.

    Jeg er også enig i at de har held med at splitte folk, se bare hvor splittede vi er herinde på et hundefora som faktisk burde samle hundelskere og ikke splitte politisk uenige mennesker, man finder jo ikke 100% politisk enige folk nogen som helst steder, ikke engang i et politisk parti. smiley


Kommentér på:
London.

Annonce