Fuck jeg er sur på en som luftet hund Fuck jeg er sur på en som luftet hund
ja her til aften var jeg ude og gå med Tasja og Tiffany og vi har så et lille stykke hvor Tiffany gerne vil ud og gå på vejen og hvis der kommer nogle biler ja så kommer de altså ikke stille så jeg tog hende op... og da jeg så kom ned for enden (ja der er vel 50 m) (det er i et T kryds) kom der en med en Colly hund og da den opdager os begynder den og gå nermere på os jeg spøger meget tydeligt om hun har ligne på hendes hund men hun svare så ikke men 2 sek efter kan jeg høre at hun stopper den i flexlinen og der står hun så stille uden og kalde på hunden eller noget og jeg står også stille men jeg tænker så at der kunne jeg ikke stå og blomster det ville jeg jo aldirg komme hjem af så jeg går lidt tættere på og der er så jernbaneskinner der følger paralel den vej jeg skulle ned af og hvor hun står og glor og jeg tænker så at jeg kunne gå via dem så ville hundene ikke komme i nærheden af henanden men ja jeg tager det første skridt ud på jernbaneskinnerne og der er så ustabilt så jeg falder bradt ned med Tiffany i armene og slår mit knæ da jeg kigger op har hun vendt sig og var på vej væk.... og så er det jeg blev sur kunne hun ikke have spurgt om der var sket noget???? eller måske bare været gået istedet for at glo på mig????
der skete HELDIGVIS intet med Tiffany eller Tasja jeg slog så mit ene knæ det andet skindeben og min ene hånd som tog Tiffanys slag.... men det er heldigvis ikke noget alvorligt...
men er det bare mig der er underlig at det er normalt at spøger om der skete noget hvis man ser sådan noget???? og er det ikke almindelig høflighed og svare når man bliver spurgt om noget????
feb 2006
Følger: 98 Følgere: 96 Hunde: 2 Emner: 644 Svar: 9.375
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.639
... ... ... ...
jul 2005
Følger: 29 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 199 Svar: 1.223
for det andet når man så går tættere på så der er ca 3 meter imellem os og hun kigger på mig og jeg velter og når jeg så kigger op ja så har hun vendt sig om og var på vej væk det kunne jo have været gået grulig glat jeg kunne jo have slået hovedet ned i en af de der jernspor smadret knæet eller sådan noget... så jeg syntes da det mindste man kunne gøre var da og spøger om der var sket noget istedet for bare at vende sig og gå...
feb 2006
feb 2006
jul 2005
Følger: 29 Følgere: 31 Hunde: 3 Emner: 199 Svar: 1.223
Fuck jeg er sur på en som luftet hund