hvor var det rart {{forumTopicSubject}}
jeg har lige haft en mand, ude og tjekke mit internet, deeeet går nemlig kun på når det selv mener det skal,
jeg går så ud af haven og tager imod ham og spørger om han kan lide hunde, for ellers skal jeg liiige lukke dem væk(det faktisk svært)
men det kan han heldigvis, jeg fortæller ham den ene er stor og de begge er voldsomme og begge hopper gerne op.......... og det okay
ind går vi så og begge viser sig totalt som jeg sagde og lystre absolut ikke(møghunde) så de ender i soveværelset så han kan arbejde i fred, han spørger så ind til racer osv, om det samme race, om jeg træner dem osv for de virkede da vældig flinke af et par kamphunde at være.
så kunne jeg jo kun smile og sige at det var de fleste af dem faktisk, men han syntes de var flotte og kunne jo kun sige at det måtte kræve sit med sådan 2, men det var jo aldrig hunden det var galt med, personligt kunne han ville han heller ind til 2 store hunde end 2 små,,,
jeg lukkede hundene ud igen, denne gang var de lidt mere afslappet og jeg havde nær mistet Lilo, for hun var bare så kær og slikkede ham i hovedet og gjorde sig så sød at han slet ikke kunne stå for hende..
og han skulle helt bestemt ind og fortælle sine kollegaer at han idag var blevet overfaldet af en kamphund, så meget at han nær havde taget den med hjem
så gik han og Lilo forsøgte at hoppe over hegnet for at komme med(han lod bildøren stå åben)
jeg fik hende ind og kunne så ikke lade være med at tænke på at han havde givet hende lov til at slikke i ansigtet, jeg ved jo godt hvad Lilo elsker at spise *GG*
hofret: kattelort
nov 2005
Følger: 41 Følgere: 40 Hunde: 2 Emner: 383 Svar: 11.304
hvor var det rart