Midt i al glæden - sov sødt Vikke {{forumTopicSubject}}
Midt i al glæden ved at have fået en lille hvalp måtte jeg i dag tage afsked med min gamle dejlige hund, Vikke
Vikke skulle i dag over og hilse på den nye nabos hund, uden varsel angriber Vikke hunden. Min papmor skubber Vikke fra hunden og idet hun gør det giver Vikke et højt hyl fra sig. Derefter kunne hun ikke bevæge bagparten
Vikke fik for ikke længe siden konstateret gigt i bagpartiet, samt en diskolaps. Dyrlægen mente at Vikke sagtens kunne leve et eller år eller to til, til trods for hendes skavanker.
Jeg er så ked af at jeg ikke kunne være der det sidste stykke tid af hendes liv. Da jeg flyttede hjemmefra, til den anden ende af landet, fik Vikke lov til at blive hos min far og papmor, da hun havde det godt der. Derfor kunne jeg heller ikke lige komme og give det sidste kys inden hun måtte mod dyrlægen...
Jeg fik Vikke da jeg blot var 8 år gammel, kort efter familiens første hund Bess døde. Vikke har været ved min side igennem så meget og hun har virkelig været en fantastisk ven og hund. Jeg kan huske hvor stolt jeg var da jeg helt selv lærte hende at sitte :')
Vi mistede også for nylig familiens anden hund Trina, som var blevet gammel og ikke kunne mere.
Jeg synes godt nok det er hårdt at miste først Trina og nu min Vikke
mar 2011
Følger: 7 Følgere: 32 Hunde: 2 Emner: 25 Svar: 2.021
maj 2008
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 67 Svar: 3.378
Sov sødt, smukke Vikke
Stort kram
maj 2015
Følger: 54 Følgere: 1011 Emner: 210 Svar: 5.571
Mon Vikke har angrebet pga smerter? Hvis nu hun fik lavet en forkert bevægelse, eller naboens hund ville lege?
Men uanset, hun har det godt nu, uden smerter I mødes igen, det er jeg sikker på
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 145
Vikke har altid været lidt hidsig overfor andre hunde, så jeg ved ikke om det kunne være smerter
dec 2010
Følger: 10 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 278 Svar: 8.764
RIP Vikke
jan 2013
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 15 Svar: 145
Ja det er Sindsygt hårdt at have mistet hende. Bare tanken om næste gang jeg kommer og besøger mine forældre, og lille Vikke ikke længere vil komme løbene mig i møde, er virkelig hård
maj 2008
Følger: 6 Følgere: 19 Hunde: 5 Emner: 30 Svar: 5.451
jan 2013
Følger: 23 Følgere: 110 Hunde: 3 Emner: 7 Svar: 1.151
Midt i al glæden - sov sødt Vikke