kloge hoveder, havehegn der kan klappes sammen {{forumTopicSubject}}
vil lige høre herinde ... har googlet med flere forskellige ord men kan ikke finde dette,,,,
kan nogen huske man en gang kunne få en lampe der hang på væggen, og som kunne trækkes ind og ud da "armen" var sådan en slags "sakse" arm ... kalder jeg det ...
jeg leder efter en have hegn der kan gøre det samme ... altså man kan sætte det op fx på siden af en garage, og når så man vil lukke af for fx hunde, så skal man kunne trække det ud ... det skal ikke være voldsomt højt, vel 1-1½ meter højt, og helst i træ- eller trælignende materiale .... nogen der har en ide om hvor sådan noget kan købes ???
kan kun finde de der læhegn, der er stof, men det skal helst ikke være sådan et, man skulle gerne kunne kigge igennem det ...
skal lige ud og køre, men vil glæde mig til at se om nogen ved noget om hvor man kan få sådan noget ... vil helst ikke ud i at skulle lave selv,,,
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 4.357
dec 2012
Følgere: 21 Emner: 49 Svar: 3.682
jan 2017
Følger: 33 Følgere: 106 Hunde: 1 Svar: 209
feb 2011
Følger: 34 Følgere: 87 Hunde: 4 Emner: 946 Svar: 17.483
mon det kan sættes sammen så det bliver længere tror der er 4-5 meter der hvor det er tænkt at skulle stå ... men det må de kunne svare på ved firmaet ...
kloge hoveder, havehegn der kan klappes sammen