Ekstra Bladets undersøgelser {{forumTopicSubject}}
Så har der været et par overfald på fængselsbetjente igen.
ifølge en rundspørge i Ekstra Bladet så kunne Ca 80 % af de adspurgte ikke tænke sig at arbejde som fængselsbetjent...
ville resultatet mon være anderledes hvis spørgsmålet var koblet sammen med en positiv historie.
Hvor "retvisende" er de her undersøgelser mon ?
http://ekstrabladet.dk/112/igen-betjent-overfaldet-i-faengsel/6632235
maj 2011
Følger: 9 Følgere: 14 Emner: 1 Svar: 923
Men uanset artiklen, ville mit svar stadig være nej
jun 2006
Følger: 4 Følgere: 67 Hunde: 5 Emner: 906 Svar: 17.432
ligeledes spændende at vide hvad dem der siger JA TAK ved inden de starter.
okt 2006
Følger: 60 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 14.015
jun 2006
17 % kunne godt tænke sig det.
jeg synes ikke det er mange der kunne have lyst til det.
Der er ikke ret mange erhverv jeg ville sige nej til hvis jeg havde kompetencerne og manglede et job.
Rengøring ville ikke være mit første valg.... og enhver form for chauffør.
jun 2006
Hvis jeg blev spurgt om jeg kunne tænke mig at arbejde som xxxx ville jeg svare ja selv om jeg ikke før har overvejet det erhverv med mindre jeg direkte ikke havde lyst til lige præcis det job.
dvs jeg tolker det som et aktivt fravalg hvis man siger nej men et ja ikke behøver betyde at man også søger jobbet.
giver det mening ?
jun 2006
Og dermed.temmelig ubrugeligt.
Allerhøjest lidt underholdning
maj 2011
Følger: 9 Følgere: 14 Emner: 1 Svar: 923
Mht. fængselsbetjent ville jeg personligt sige nej, fordi jeg har kendskab til det - og synes så heller ikke det er et job man skal tage 'fordi man lige mangler et job'. Det kræver et vis sæt kompetencer, og synes i forvejen jeg har mødt en vis andel af folk der er i sådan et job, der ikke har de kompetencer og det er ærgerligt.
Det er ligesom når folk siger man altid kan blive hjemmehjælper - øh nej, det ville da godt nok være synd hvis en som mig, skulle ud og passe de ældre m.v. - jeg har det så akavet og strengt med andre mennesker, nærkontakt etc og hvem har lyst til at få hjælp og blive passet af en, der tydeligt har det sådan?
Hver sit arbejde, sine kompetencer, - og længe leve det
Ekstra Bladets undersøgelser